למי מאיתנו אין את החלום הזה, שאתם טסים לחו"ל וכל המטוס הוא רק לרשותכם? זה מה שקרה לפיל סטרינגר, בן ה-34 שטס מאוקלהומה סיטי לשארלוט, לאחר שטיסתו התעכבה ב-18 שעות. סטרינגר הוא מנהל התפעול הראשי של קבוצת נדל"ן ועוסק רבות גם בבינה מלאכותית. בשיחה עם "ניו יורק פוסט", סיפר כי הוא טס לעיתים קרובות, וכי עד כה כל הטיסות שבהן טס התנהלו בצורה חלקה, למעט הטיסה שעליה עלה בסוף החודש שעבר.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טיסתו של סטרינגר נדחתה במהלך אותו היום מטעמי תחזוקה. לאחר שעות ארוכות שבהן חיכה בשדה התעופה, קצת לפני חצות, הגיע הרגע המיוחל והוא סוף כל סוף עלה על המטוס, וראה לפתע שהמטוס ריק. סטרינגר אמר: "חשבתי שכולם עובדים עלי ושאיחרתי, כי אף אחד לא היה שם".

@phil.stringer 18-hour delay turned this flight into a private party! ✈️🥳 Watch how the amazing crew and I made the most of it! #americanairlines #flightattendant #airplanetiktok #privateparty #FlightFun #delayedflight #fyp #viral ♬ Makeba - Jain

הטיסה הייתה כה ריקה, עד שסטרינגר היה הנוסע היחידי, יחד עם ארבע דיילות שהיו עמו בטיסה שאורכה כשעתיים וחצי. הם בילו את הטיסה בשיחה ארוכה, ובסרטון שעלה לרשת "הטיקטוק", נראה כי החמישה נהנו מאוד. לבסוף סביב השעה 3:30 לפנות בוקר, שעון מקומי, המטוס נחת וסטריגר הגיע לביתו.

סטרינגר והדיילות שמרו על קשר, ושוחחו בקביעות במהלך הימים שלאחר מכן. הוא אפילו רכש כרטיס טיסה על מנת לבקר אותם בדלאס. הסרטון שהעלה לטיקטוק צבר יותר מ-10 מיליון לייקים, כשהוא סיפר שמפיקים אף פנו אליו בבקשה להכין סדרה על החוויה שאותה עבר.