חושבים שאתם מנקים את הבית שלכם ביסודיות? תופתעו לגלות אבל גם אם אתם חולי ניקיון יכול להיות שיש דברים שתשכחו לנקות. חשבון טיקטוק של גורו ניקיון פופולרי בשם homethirty_one העלה סרטון ובו הוא חשף את הדברים שאולי גם מוניקה גלר מ"חברים" הייתה שוכחת לנקות.

ואיפה ישראל? המדינה בה צורכים הכי הרבה קלוריות ביממה
הערכה מוטעית: השר אמסלם חשב שיצליח להכניע בקלות את מנכ"לית רשות החברות | נסטלבאום‎

אז הדבר הראשון הוא מברשת השיניים שלכם, זו שאתם משתמשים בה פעמיים ביום לפחות (מקווים בשבילכם), והכלי שבו היא נמצאת. כדי לנקות את המברשות של בני הבית המליץ גורו הניקיון להניח טבלית חיטוי בכלי של המברשות ולהוסיף מים חמים. לאחר מכן יש להשרות בכלי את המברשות למשך כמה דקות. כך, לטענתו, גם הכלי וגם המברשות יצאו נקיים.

פריט נוסף שאנשים נוטים לשכוח לנקות לדברי הגורו, הוא מברשת האסלה של השירותים. נכון שתפקידה הוא לנקות, אבל היי! גם סבון צריך להיות נקי. אז כדי לנקות את מברשת האסלה הוא המליץ לשפוך אקונומיקה או כל חומר מחטא ומלבין אחר למתקן של המברשת, ולהשרות אותה שם למשך מספר דקות. מי שהמברשת שלו לא נמצאת במתקן שניתן למלא אותו בחומר מחטא, יכול להשרות אותה בדלי או בכל כלי אחר שהוא ימצא לנכון.

בהמשך חשף גורו הניקיון כי רוב האנשים שוכחים לנקות את התחתית של ארונות המטבח (אלה שתלויים לגובה). אותם הוא הציע למרק באמצעות מטלית רטובה וחומר ניקוי מתאים לחומר ממנו עשויים הארונות.

עוד מקום נסתר, גם הוא במטבח, שאותו סביר להניח שאתם שוכחים לנקות לדברי הגורו, הוא מסנן קולט האדים, אותו הוא המליץ לפרק, להשרות בסבון ומים חמים ולאחר מכן לשפשף עם מברשת ניקוי.

המקום הנוסף שאנשים שוכחים לנקות לדבריו הוא רדיאטור לחימום הבית, שאולי פחות נפוץ בישראל, אותו הוא ניקה באמצעות מטלית לחה ספוגה בחומר ניקוי ומים.

@homethirty_one 5 things/places you may forget to clean 🤚🏽🧼✨ #cleantok #fabulosa #fy #foryoupage #foryou #cleaning #tips #hack #cleaningtiktok ♬ You Got It - Vedo

הסרטון נצפה למעלה ממיליון פעמים, צבר עשרות אלפי לייקים והפתיע את משתמשי הטיקטוק, שלא חשבו לנקות את מברשות השיניים בביתם.

גולשת אחת כתבה: "אוהבת את זה, אבל אני נגעלת לשים את מברשת השיניים שלי ביחד עם מברשות של אחרים באותה תמיסה".

אחר הוסיף: "למה לא חשבתי על זה?". שלישי שאל את הגורו: "זה לא מוזר שתצחצח את השיניים עם החומר שבתמיסה?". על כך השיב המומחה: "אני בדרך כלל שוטף את המברשת אחרי". אחרים טענו שעדיף פשוט לקנות מברשת שיניים חדשה.