צ'לסי לידר ברוקס, אסטרטגית מותג ברשת החברתית "טוויטר", עזבה לאחרונה את תפקידה ומצאה דרך מצחיקה להיפרד.
באמצעות חשבונה, היא פרסמה בטוויטר שתי תמונות שלה עם עוגה שנשאה את המילים: "חרגת ממגבלת הצפייה. אנא המתן כמה רגעים ואז נסה שנית". לפוסט צירפה את המילים: "כשאתה לא יודע איך להיפרד, השתמש בעוגה. #LoveWhereYouWorked".
הפוסט החצוף של העובדת לשעבר התייחס להכנסת המגבלות האחרונה של טוויטר, שבה למשתמשים יש מספר מוגבל של פוסטים שהם יכולים לראות ביום. לדברי מאסק, מהלך זה נעשה "כדי להתמודד עם רמות קיצוניות של שאיבת נתונים ומניפולציה של המערכת".
"חרגת ממגבלת הציוצים" היא מה שמשתמשים יראו כשהם הגיעו למגבלה האמורה וזה הפך במהרה למם בפני עצמו ברחבי המדיה החברתית, כשצ'לסי גם הצטרפה לטרנד.
גם העוקבים שלה לא נשארו אדישים והציפו אותה בתגובות נלהבות, כשאחד מהם כתב: "זו עוגת פרידה מדהימה. נתגעגע אלייך מאוד. תודה על הכל".