תכנון חתונה יכול להיות הדבר הכי כיפי בעולם אם אתם נהנים מזה ואם הפרטנר/ית שלכם באותו ראש כמוכם, אבל עבור חלק מהאנשים זה יכול להיות סיוט. גבר שאל ברשת הפורומים החברתית הפופולרית "Reddit" אם הוא מתנהג בצורה לא הוגנת כלפי ארוסתו בגלל שהוא התווכח איתה בנוגע לכמות האורחים בחתונה.

שומרת בסוד: מי הדוגמנית המפורסמת שנמצאת בהיריון ראשון?
לא תאמינו: ירד 12 ק"ג עם תוכנית ספורט שתוכננה ע"י בינה מלאכותית

הגבר האלמוני, שמשתמש בשם המשתמש Randomthro1234 ברשת הפורומים וטוען שהוא בן 29, פנה לתת-פורום הפופולרי "Am I the A--hole", שלו יותר מתשעה מיליון חברים ובו אנשים מבקשים להבין אם הם בצד הנכון של הוויכוח.

המשתמש פרסם את השאילתה שלו לקבוצה ב-29 ביוני, והסביר שהוא וארוסתו בת ה-30 מתכננים את חתונתם כבר יותר משנה. לארוסתו יש "משפחה ענקית", בעוד שלו "הרבה יותר קטנה", לדבריו.

הוא כתב שארוסתו אמרה לו בשלב מוקדם שהיא מרגישה שזה חשוב שהם יהיו "בטוחים כלכלית" לפני שהם מתחתנים - אבל היא גם רוצה לכלול את "כל המשפחה" שלה ביום החשוב והמשמח בחייה.

"אנחנו במצב כלכלי די טוב, אבל אני עדיין חושב שזה אבסורד לכלול כל כך הרבה אורחים, שחלקם אפילו לא קרובי משפחה, רק 'ידידי משפחה'", כתב Randomthro1234 בפוסט. "היא הסכימה להחריג את משפחתה מעבר לים, אבל היא טוענת שכולם 'קרובים ויקרים מדי' מכדי לא להזמין אותם".

הארוס אובד העצות ניסה להתפשר עם ארוסתו ולהגביל את רשימת האורחים שלהם לדודות, דודים ובני דודים מדרגה ראשונה - אך לדבריו ארוסתו רוצה להזמין גם את בני הדודים השניים שלה מכיוון שהיא גדלה איתם ומרגישה קרובה אליהם. "חשבתי שהיא תהיה פתוחה לפשרה כשנמשיך לתכנן", הסביר וציין כי חלקה של ארוסתו ברשימת האורחים הסתכם ביותר מ-60 בני משפחה.

"אמרתי לה להוריד את הרשימה שלה ל-25, והיא הייתה נסערת, ואמרה שיש לה אפילו יותר מ-25 בני דודים מדרגה ראשונה ושזה בלתי אפשרי עבורה", כתב החתן לעתיד.

"היא אמרה שאנחנו יכולים להרשות את זה לעצמנו, והזכירה איך הסכמתי כשהתארסנו לחתונה גדולה יותר", המשיך. "אמרתי שזה נכון, אבל לא ידעתי שהיא כל כך רצינית לגבי זה, וחשבתי שהיא תהיה פתוחה לפשרה כשנמשיך לתכנן".

"אני פשוט לא מבין למה אנחנו לא צריכים לשים את הכסף הזה על משהו טוב יותר, כמו ירח דבש", כתב Randomthro1234. "היא זעפה ודיברה עם האחיות שלה, אבל אני חושב שאני מתנהגת בהגינות".

הפוסט זכה ליותר מ-2,800 לייקים ול-1,800 תגובות. נראה כי רבים ממשתמשי הפורום שהגיבו על הפוסט חושבים שהחתן לעתיד טועה ומתחו עליו ביקורת.

"אה, למה שהיא תתעקש על זה אם היא לא רצינית לגבי זה? אתה לא לוקח את הארוסה שלך ברצינות", כתב אחד המגיבים - שקיבל יותר מ-13,000 לייקים ממשתמשי הפורום.

"רגע, הסכמת לעשות חתונה גדולה באירוסין ועכשיו כשהיא מוכנה להזמין אנשים, אתה אומר לה 'לא ידעתי שאת רצינית?", כתב מגיב אחר. "וואו, אחי. אתה נשמע נוראי".

"זה המבחן הגדול הראשון שלך, ואני לא אומר שאתה צריך להיכנע לחלוטין למה שהיא רוצה, כי חשוב שהיא תתחשב גם ברגשות שלך", כתב משתמש נוסף. "אבל ממה שאתה אומר כאן, אתה מבקש הרבה יותר מדי, במיוחד אם המשפחה הגדולה שלה קרובה מאוד".