החופשה של דיוויד הולץ, פרופ' מאוניברסיטת ברקלי שבארצות הברית, בבריטניה, נהרסה לאחר שהגיע לדירת ה-Airbnb שלו וגילה שכל החלל שעומד לרשותו הוא בעצם רק חדר אמבטיה ושירותים גדול שהמשכיר הכניס לתוכו מיטה.

נושא את השקר בגאון: נתניהו ממשיך להציג מציאות בדויה | בן כספית
בתולת ים באוסטרליה? התגלית המסעירה שנמצאה בחוף הים

הולץ שיתף את גולשי הטוויטר בחוויה הלא נעימה שהרסה לו את החופשה, וצבר יותר מ-12.5 מיליון צפיות בטוויטר.

הפרופ', שהזמין את הדירה לטיול שלו בלונדון, הבין לראשונה שמשהו לא בסדר במהלך ההזמנה לאחר שהבחין כי למודעה אין ביקורות, כך דווח ב-"Jam Press". עם זאת, הוא לא ייחס לכך חשיבות עד אשר הגיע לדירה וראה שהיא יותר כמו סוג של חדר שירותים ואמבטיה מפואר.

מיטתו של הולץ מוקמה סנטימטרים ספורים מאסלת השירותים והכיור ניצב מול המיטה, איפה שבדרך כלל אמורה להיות בכלל טלוויזיה.

הפרופ' התלונן בפני Airbnb, שאמרו שהם יבדקו את העניין, אבל עד כה לא חזרו אליו.

"היי, דוד. תודה שפנית אלינו", כתבה חברת ההשכרה בטוויטר תחת הפוסט המקורי שלו. "אנא שלח לנו הודעת DM עם כתובת הדואר האלקטרוני המחוברת לחשבון ה-Airbnb שלך, כדי שנוכל לבחון זאת מקרוב".

הולץ השיב, "כבר דיברתי עם שירות הלקוחות מספר פעמים וכל נציג שאיתו יצרתי קשר לא היה מעוניין לעזור לי לפתור את הבעיה. האם אני יכול לצפות לתוצאה שונה הפעם?".

Airbnb מסרה ל"ניו יורק פוסט" כי "צוות שירות הלקוחות שלנו היה בקשר עם אורח זה כדי לספק מענה. אנו ממליצים לאורחים לבדוק את כל התמונות, כמו גם את התיאור וחוות הדעת, לפני ההזמנה".

הגולשים התבדחו שדירתו של הולץ היא "Airbnp". "יש לך את כל מה שאתה צריך בהישג יד", התלוצץ גולש בטוויטר, בעוד גולש אחר צייץ שמדובר ב"מיטה, אמבטיה ומעבר" כמו החנות "Bed Bath & Beyond".

הולץ היה גם הוא די משועשע מהעניין, וכתב: "אחרי שישנתי שני לילות במרחק מטר אחד מהשירותים, אני מוכן לישון 26 לילות בג'ונגלים של פיג'י".

הוא גם הזכיר את תוכנית הריאליטי "הישרדות" (בגרסה האמריקאית) ואת המנחה  ג'ף פרובסט, והפציר בו בצחוק ללהק אותו לעונה הבאה.

זו לא הפעם הראשונה שנופשים מתלוננים על חוויה בלתי-נעימה ב-Airbnb. מוקדם יותר החודש, אישה טענה כי גילתה מצלמה נסתרת בחדר השינה של דירה בפלורידה ששכרה דרך החברה.