כצלמת חתונות, שיילה הרינגטון ראתה לא מעט זוגות טריים שמצפייה בהם תוך כדי עבודתה עם עמיתה היא והוא הבחינו במספר סימנים שחזרו על עצמם, ובסופו של דבר הוכיחו את עצמם לטענתם, ככאלה שהעידו על כך שהנישואים לא יחזיקו מעמד והזוג לא יחיה באושר ובעושר...

ינון מגל מעיד: "בדיעבד אני מבין שהייתי חלק ממכונת הרעל"
רק חצי דקה ביום: בת 47 חשפה שיטה חינמית להעלמת קמטים מעור הפנים

הרינגטון העלתה פוסט לטיקטוק שבו שיתפה בסימנים, העניקה את הקרדיט לצלם חתונות ותיק ומנוסה שעבדה איתו, והסבירה: "פעם אחת צילמתי תחת צלם החתונות הזה, והוא אמר לי שהוא תמיד יכול לדעת אם זוג יחזיק מעמד או לא בהתבסס על שלושה דברים".

הסימן הראשון לדבריה, הוא כאשר אחד מבני הזוג מצלם יותר מדי תמונות משפחתיות בחתונה ללא בן או בת הזוג. "המדד הראשון הוא שאחד מבני הזוג יצלם, למשל, יותר משלוש תמונות משפחתיות ללא בן הזוג השני", אמרה. "זה נשמע לי הגיוני, אתה יכול לקבל כמה תמונות לבד עם אמא ואבא שלך, אבל להעיף את בן או בת הזוג מיותר משלוש תמונות נראה קצת חשוד".

חתונה היא מפגש שמאחד את המשפחות כדי שיחזו באהבתם של בני הזוג המתחתנים. כפי שאמרה הרינגטון, להדיר את בן המשפחה העתידי מתמונות מרובות נראה מוזר, וסימן אפשרי לכך שמשהו אחר מתרחש מתחת לפני השטח.

הסימן השני לדברי הרינגטון, הוא מצב שבו השושבינות, השושבינים או מי שמברך מטעם צד כלשהו, לא יזכיר בברכה את בן הזוג מהצד השני. "זה בדרך כלל בגלל שהם לא אוהבים אותם", טענה הצלמת.

באופן טבעי, אנשים רוצים שחבריהם ובני משפחתם יאהבו את האדם שאותו הם בחרו כשותף לחיים. נישואים פונקציונליים דורשים הרבה יותר מסתם אהבה של שני אנשים. הגיוני שאם משפחתו או חבריו של מישהו לא באמת אוהבים את בן הזוג שהוא או היא בחרו - הנישואים עלולים לא להימשך זמן רב.

הסימן השלישי לדברי הרינגטון הוא אם אחד מבני הזוג מבלה יותר זמן עם אנשים אחרים במהלך האירוע, ולא עם בחיר ליבו. "האינדיקטור השלישי הוא שאחד מבני הזוג יבלה יותר זמן עם חברים או משפחה ולא עם בן או בת זוגו".

@shaylamherrington Do you think this holds some truth? #bride #bridetobe #weddingphotographer #couple #engaged #videographer #weddings ♬ original sound - Shayla Herrington

המגזין "פורבס" דיווח כי אורך הנישואים לפני הגירושים הוא שמונה שנים בממוצע. בארצות הברית לדוגמא, מחצית מהנישואים הראשונים מסתיימים בגירושים, בעוד ששיעורם של נישואים שניים ושלישיים שמסתיימים בגירושים גבוה בהרבה - 67% מהנישואים השניים מסתיימים בגירושים וכך גם 73% מהנישואים השלישיים.