גופתה של תינוקת קטנטנה נסחפה לחופי אתר הנופש דה ברה בקוסטה דורדה, ספרד, ב-11 ביולי. ההערכות הראשוניות הצביעו על כך שגילה הוא בסביבות השנתיים או שלוש שנים אך מאוחר יותר הבדיקות אישרו כי היא הייתה צעירה בהרבה במותה.

המשטרה הספרדית אישרה אתמול (שלישי) כי התינוקת הייתה רק בת שמונה חודשים כשמתה על סירת המהגרים שהתהפכה ליד האיים הבלאריים ב-6 באפריל, יחד עם עוד 15 איש שמתו בטרגדיה - כולל הוריה. המשמר האזרחי דיווח כי סירת העץ "פטרה" הספרדית עזבה את צ'רצ'ל שבאלג'יריה ב-21 במרץ והמשיכה במסעה 17 ימים עד שאירע האסון.

ראש עיריית רודה דה ברה, פר וירג'יל, אמר לתקשורת המקומית כי לאחר התגלית העגומה בבוקר יום שלישי שעבר, עלתה ההנחה כי הילדה הייתה ככל הנראה על אותה סירת מהגרים שטבעה. לדבריו, הבגדים שהיו לגופה לא הצביעו על תביעת חוף טיפוסית ושוטרי הזיהוי הפלילי הגיעו למסקנה שגופתה הייתה במים בין שבועיים לחודשיים.בנוסף,  בדיקות DNA הראו התאמה בינה לבין אימה המנוחה.

מאוחר יותר דווח כי הגופה נסחפה לחוף יום קודם אך לא זכתה להתייחסות מצד עוברי האורח שחשבו שמדובר בבובה. דובר המשמר האזרחי אמר לתקשורת המקומית: "כל מה שאנחנו יכולים לאשר כרגע הוא שגופת התינוקת נמצאה בחוף הים רודה דה ברה בשעה 8:50 בבוקר. הנושא עדיין בבדיקה".