הטענות סביב תצפיות חייזרים ועב"מים נמשכות, ובמיוחד עכשיו כשמומחים רבים טוענים כי יש בידיהם הוכחות לקיומם של חוצנים. בימים האחרונים, הועלה לרשתות החברתיות תיעוד ובו נראה "כדור ירוק זוהר" מאיר את שמי לואיזיאנה שבארה"ב - מה שהעלה את חשדותיהם של תושבי המקום.

"כדור אש" ירוק ומסתורי נלכד בעדשת מצלמות האבטחה של תושבי לואיזיאנה, ועורר פחד רב בעיירה המנומנמת. רבים מאמינים כי התופעה היא בסך הכל מטאור שנשרף כשנכנס לאטמוספירה של כדור הארץ, אך עם זאת, כמה מקומיים משוכנעים שמדובר בעב"מ שנחת ברחוב הסמוך. צפו:

התיעוד מציג את האור הירוק ממלא את שמי הלילה מאחורי בית סמוך, רגע לפני שהוא נעלם במהירות. המראות נתפסו בעדשת במצלמה בגרטה, דרומית לניו אורלינס, לואיזיאנה בסביבות השעה 4:30 בבוקר ב-14 ביולי. דיווחים נוספים על התופעה החריגה פורסמו על ידי תושבים רבים מהאזורים הסמוכים, כולל מדיסון וויל ויוניס.

מטאורולוגים אישרו כי קיבלו דיווחים רבים על "כדור אש ירוק" שנראה בשמיים והאגודה האמריקנית למטואורולוגיה מסרה כי הם חוקרים כעת את התיעוד. החדשות על התופעה עוררו הד רב ברחבי האינטרנט ובאתרים נוספים, וזאת בזמן שפוליטיקאים אמריקאים נמצאים בעיצומו של המאבק על פרסום מסמכים ממשלתיים מסווגים ביותר בנוגע לעב"מים. מגיבים רבים הביעו את דעתם על הצילומים ברשת החברתית טוויטר, כשרובם תמכו בדעה כי מדובר בעב"מ ולא במטאור.