אישה שהפכה לוויראלית ברשתות החברתיות, חשפה את הסוד שלה לשמירה על עור זוהר וצעיר בעזרת מוצר שלדבריה, ניתן להשיג בכל סופרמרקט ושבלעדיו היא לא יוצאת מהבית.

קרי סמארט בת ה-46, הסבירה כי רבים בטוחים שהיא בשנות ה-20 לחייה הודות לכלל הטיפוח המיושם בקפידה. היא הסבירה: "אז בגיל 40+, יש מוצר אחד שאני אף פעם לא יוצאת מהבית מבלי לשים אותו על פניי והוא קרם הגנה 50SPF".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קרי סמארט, זוכה לאינספור מחמאות בזכות הקפדה על כלל טיפוח אחד (צילום: מתוך טיקטוק)
קרי סמארט, זוכה לאינספור מחמאות בזכות הקפדה על כלל טיפוח אחד (צילום: מתוך טיקטוק)

@thekerriesmart If I can’t put sunscreen on my eyelids, I’m not using it. It’s a must for me. My mom has had basal cell carcinoma, on her eyelids multiple times - so i’m doing what I can to protect my skin. The @G@Glow Recipeunscreen is so good! It doesn’t break me out, bother my eyes, or cause my makeup to pill. They actually sent it to me in PR and i am hooked! I try a lot of different sunscreens (it’s a thing for me) and this one is a good one! #g#glowrecipeg#glowrecipesunscreens#sunscreenp#proagings#sunprotection ♬ original sound - Kerrie Smart / 40+ Makeup Tips

סמארט אמרה כי חשוב למרוח קרם הגנה על כל הפנים - כולל העפעפיים. היא חשפה בגילוי לב: "אימא שלי חלתה בסרטן העור ולמרבה הצער, העפעפיים שלה נפגעו קודם. זו הסיבה שאני מורחת קרם הגנה על העפעפיים". עוד היא הסבירה כי השימוש מסייע אף לאיפור להיראות טוב יותר על עור הפנים.

הטיפ של סמארט צבר למעלה מחצי מיליון צפיות וצופים רבים הסכימו איתה שגם הם מורחים קרם הגנה סביב העיניים. גולשת אחת כתבה: "העפעפיים הם אחד האזורים הכי רגישים בגופנו ונוטים להתקמט מהר מאוד. כדאי לשמור עליהם". שני החמיא לבת ה-46: "וואו, את מדהימה. לא הייתי מאמין שאת בשנות ה-40 שלך".

קרם הגנה בכל יום (צילום: מתוך טיקטוק)
קרם הגנה בכל יום (צילום: מתוך טיקטוק)