מי מאיתנו לא היה רוצה לעצור את תהליכי ההזדקנות? למנוע מהעור להתקמט, לשמור על גמישות השרירים ועל השלד, להמשיך לייצר את ההורמונים החשובים ביותר לתפקוד הגוף. ובכן, כוהנת יופי טוענת כי ישנן כמה דרכים להילחם בסימני הזמן באמצעות כמה דרכים פשוטות למדי.

ד"ר לורה קונבר בת ה-49, חובבת טיפים ללייף סטייל ויופי, פנתה לרשת החברתית TikTok במטרה לשתף את הגולשים בכמה טריקים שיעזרו להם לעצור את ההזדקנות גם אם הם בגיל שלה. לדבריה, מדובר בשבע דרכים קלות ופשוטות שאפילו לא עולות כסף. כך תעשו זו לפי השיטה שלה:

לעצור את תהליכי ההזדקנות לגמרי בחינם (צילום: אינגאימג')
לעצור את תהליכי ההזדקנות לגמרי בחינם (צילום: אינגאימג')

@laurakonivermd Anti-aging is really just Non-accelerated aging #holistichealth #antiaging #nature #laurakonivermd #grounding #intuitionphysician ♬ original sound - Laura Koniver, MD

הזיזו את הגוף

"ככל שאנו מתבגרים, אנו צריכים לשמור על מסת שריר גבוהה", הסבירה קונבר והוסיפה: "אתם חייבים לשפר את איכות החיים שלכם מיום ליום ככל שאתם מזדקנים". לאלו שלא מתעסקים באימוני כושר או בריצה, בת ה-49 אמרה כי גם להליכה באוויר הפתוח יש יתרונות מעולים.

להיחשף לשמש

כלל נוסף של קונבר היה "לא להימנע מחשיפה לשמש - בניגוד למה שרבים מאמינים". חובבת הלייף סטייל דחקה בגולשים להיחשף לשמש בכל יום והסבירה: "מחקר רפואי שפורסם בכתב העת Journal of Internal Medicine הראה כי הימנעות מחשיפה לשמש מקצרת את תוחלת החיים שלנו יותר מאשר עישון כבד".

היחשפו לשמש (צילום: אינגאימג')
היחשפו לשמש (צילום: אינגאימג')

לגעת באדמה

בת ה-49 הזכירה גם את "הקרקע" בסרטון שלה. היא הסבירה כי בסך הכל יש לצאת החוצה ו"לגעת בכדור הארץ". לדבריה, יש לא מעט מחקרים שתומכים בכך שנגיעה בדשא יכולה להגביר את זרימת הדם, כמו גם לתמוך בתפקוד הלב והריאות, ירידה ברמות הכולסטרול, שיפור השינה, שמירה על חילוף החומרים והפחתת מתח.

הידרציה

לורה ציינה כי המפתח לעור יפה וצעיר הוא שמירה על רמות גבוהות של לחות - "מה שאומר שתייה מרובה של מים, ורצוי מים מסוננים".

שתו מים (צילום: ingimage ASAP)
שתו מים (צילום: ingimage ASAP)

תוספי תזונה

היא הסבירה: "כמעט ובלתי אפשרי לקבל כמויות מספקות של ויטמינים ממרכיבים תזונתיים בלבד. אני נוטלת אומגה 3, מגנזיום, ויטמין D וכורכומין. כמובן שלא כל אחד זקוק לכל אלה ולפי בדיקות דם ניתן לאבחן לאיזה ויטמין אנו זקוקים ואם בכלל".

שינה בלילה

שינה לקויה קשורה להמון דברים כמו להפרעות במצב הרוח, הזדקנות מואצת ועוד. כשיש לנו מנוחת לילה טובה, הקולגן שלנו "מתוקן", מה שיסייע לנו גם בירידה במשקל.

כדאי לישון לפחות 7-8 שעות בלילה (צילום: pexels)
כדאי לישון לפחות 7-8 שעות בלילה (צילום: pexels)

היו יצירתיים

לסיכום, קונבר דיברה על "לבטא את האנרגיות שבנו. צרו, אמצו תחביבים שיכניסו בכם אנרגיות חדשות שישטפו את הישנות. זה יכול להיות בריקוד, בתפירה, כל דבר שיבטא את האנרגיה שלכם ולא יעלה לכם כסף".