ירידה במשקל יכולה להיות מאוד מאתגרת, ובמיוחד כשזה קשור לשומן הבטני. אך על ידי צריכת המזונות הנכונים, ניתן להגיע בקלות לתוצאות מוחשיות תוך מספר ימים, כך לפי ה-Jagran WebMD.

בחירת דיאטות, פעילות גופנית ואורח החיים הם רק חלק מהמשתנים הרבים המשפיעים על התהליך המורכב של הירידה במשקל. הדבר דורש תזונה מזינה, אימוני כושר ובחירות מוקפדות של מזון כזה או אחר. על ידי התמדה בצריכת מזונות אידיאליים לשריפת שומן בעונת הקיץ, ניתן להגיע לתוצאות טובות. אלו המזונות שיסייעו לכם לשריפת השומן הבטני.

שומן בטני (צילום: אינגאימג')
שומן בטני (צילום: אינגאימג')

קינואה

כשמדובר בשריפת השומן הבטני, קינואה היא אחד מהמאכלים שיכולים לסייע לכם לעשות זאת. היא דגן מלא המשמש מקור מצוין לחלבון, סיבים, ברזל, אבץ וויטמין E.

פירות יער

פירות יער מספקים נוזלים, סיבים וטעם מתוק, ומעניקים אנרגיה למשך שעות היום. בשל תכולת נוגדי החימצון והזמינות שלהם, מומלץ לצרוך אותם.

פירות יער (צילום: אינגאימג')
פירות יער (צילום: אינגאימג')

אבטיח

מזונות המכילים כמות גבוהה של נוזלים ממלאים את המעיים, מה שבתורו גם מפחית את כמות הקלוריות שאנו צורכים. אבטיח הוא פרי דל קלוריות העשיר בחומרי הזנה, במים ובנוגדי חמצון כמו ליקופן וויטמין A ו-B.

תה ירוק

התרכובות שבתה הירוק ממריצות שריפת שומנים ומסייעות לירידה במשקל. מומחים מייעצים לשתות תה ירוק בתדירות גבוהה ועדיף לשתות אותו כשהוא חם - כדי להפיק ממנו את מירב היתרונות.

תה ירוק (צילום: אינג'אימג')
תה ירוק (צילום: אינג'אימג')

פלפל צ'ילי

קפסאיצין - חומר חסר טעם המצוי בפלפל הצ'ילי, מפחית תיאבון ומגביר את חילוף החומרים. מומחים מזהירים כי לקפסאיצין יש השפעה מועטה על הירידה במשקל ויש לצרוך אותו במתינות.

אגסים ותפוחים

מכיוון שאגסים ותפוחים מכילים לא מעט מים, צריכה של הפירות הללו מבלי לקלף אותם מסייעת לגוף לקבל יותר סיבים. מומחים ממליצים לאכול פירות שלמים ולא לצרוך יותר מדי מיצי פירות טריים הגורמים לעלייה במשקל ואינם יעילים לבריאות הגוף.

אגסים (צילום: אינגאימג')
אגסים (צילום: אינגאימג')

אשכוליות

אשכוליות לוקח יותר זמן לעכל והסיבים המסיסים שבה מעניקים לנו תחושת שובע במעט מאוד קלוריות. לפני אכילת ארוחה עיקרית, ניתן לאכול חצי אשכולית כדי להפחית את צריכה הקלוריות.