אישה בשנות ה-40 לחייה נצפתה על ידי כמה מהעוברים והשבים בעיר מגוריה בארה"ב, כשהיא נוסעת ברכבה כשקצוות שיער מבצבצות מתא המטען. התושבים המוטרדים הזעיקו את המשטרה למקום מאחר וחשדו כי ישנה גופה מוסתרת במכונית, והשוטרים הגיעו ישירות לביתה של בעלת הרכב החשוד.

טוריה טאונסנד הופתעה כששמעה צלצול בפעמון הדלת ופגשה שני שוטרים ששאלו אותה לשלומה וביקשו ממנה להתלוות אליהם לכיוון רכבה. היא נראתה מבוהלת ובקושי הצליחה לענות על שאלותיהם, אך השוטר התעלם והמשיך: "כמה תושבים מודאגים הזעיקו אותנו, תוכלי בבקשה להסביר לנו למה יש שיער שמציץ מתא המטען של המכונית שלך?".

טוריה טאונסנד משוחחת עם השוטר שהגיע לביתה (צילום: מתוך טיקטוק)
טוריה טאונסנד משוחחת עם השוטר שהגיע לביתה (צילום: מתוך טיקטוק)

@classy_melita #rvp #wig #hilarous #icantmakethisup #police #policeoftiktok #embarrassing #blowthisup ♬ original sound - Classy Melita

טאונסנד נכנסה לביתה כדי להביא את המפתחות ומיהרה לרכבה כדי להבין במה מדובר. "אוי אלוהים, זו הפאה שלי!", אמרה. הסרטון ממצלמות האבטחה של ביתה שהועלה על ידה לרשת החברתית TikTok הפך לוויראלי במיוחד, ובראיון ל"אינסיידר", סיפרה בעלת הרכב כי הייתה בדרכה למספרה באותו היום.

"איחרתי למספרה וכשהגעתי לשם פשוט זרקתי את הפאה שלי בתא המטען ואפילו לא שמתי לב שחצי ממנה נשאר בחוץ. תהיתי למה אנשים בוהים בי בצורה משונה כל היום". טאונסנד ציינה כי היא שמחה שהמשטרה הוזעקה: "זה מראה שהקהילה שלנו ערנית".

השוטר, אחרי שהבין כי מדובר בסך הכל בפאה ולא בגופה (צילום: מתוך טיקטוק)
השוטר, אחרי שהבין כי מדובר בסך הכל בפאה ולא בגופה (צילום: מתוך טיקטוק)