סרטון מזעזע שצולם על ידי מצלמות הגוף של שוטרים בלאס וגאס, ארה"ב, תיעד כיצד הם מחלצים ילדים קטנים שלכאורה הוכו, הורעבו והוכנסו בכוח לכלוב על ידי הוריהם. אחד הילדים הוכה באלימות כל כך קשה עד שאביו, טראוויס דוס בן ה-31, אמר לשוטרים כי הוא מאמין שבן ה-11 כבר מת כי בעט בראשו "חזק מדי", כך לפי תמלילים של בית המשפט שהגיעו לידי ערוץ הטלוויזיה 8NewsNow. הדו"ח הרפואי שהוצג בבית המשפט קבע כי הקטינים היו חלקם "על סף מוות, אחד מהמקרים הגרועים שנראו אי פעם".

הקטין סיפר לחוקרים כי הוא אולץ לחלוק את מעט האוכל שניתן לו עם אחיו הקטן בן התשע וכי הוא לא אכל במשך ימים. עוד נטען בבית המשפט כי בן ה-11 סיפר שהיה נעול בכלוב "כל יום, כל היום". דוס, אב לשבעה ילדים, הואשם על ידי חבר המושבעים מוקדם יותר החודש ב-40 אישומים הכוללים התעללות בילדיו, כך על פי רישומי בית המשפט שדווחו על ידי ה-New York Post. בחקירתו, כשנשאל מדוע הכניס את ילדיו לכלוב, השיב דוס, לכאורה: "לא הייתה ברירה". צפו בתיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים:

התיעוד המטריד מה-11 ביוני, הציג תחילה את הצוותים נכנסים לדירה קטנה בת חדר שינה אחד, שם מצאו שישה ילדים בני שנתיים עד 11 - לבדם עם שני כלבים. שניים מהקטינים (בן ה-11 ואחיו בן ה-9) היו כפופים בתוך כלוב נעול המשמש בדרך כלל לחיות מחמד. הצוותים שהגיעו למקום אמרו שלבן ה-11 היו "עיניים נפוחות וסימני חבלה בכל גופו, והוא היה רזה וכחוש". הקטין סיפר בחקירה כי אביו היכה אותו באמצעות כבל חשמל, חגורה ומחבת.

אמנדה סטמפר בת ה-33, שהיא אימו הביולוגית של בן השנתיים ואימם החורגת של הילדים האחרים, גם היא הועמדה לדין בגין שבעה סעיפי התעללות בילדים. עוד ניכר מהתיעוד כי הילדים סירבו בתחילה לפתוח את הדלת לשוטרים מאחר והם קיבלו הוראה "לא לפתוח לזרים". במשך 15 דקות שכנעו הצוותים את הילדים לפתוח את הדלת עד שלבסוף הצליחו.

הילדים היו מורעבים ומפוחדים, התיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים (צילום: מתוך יוטיוב)
הילדים היו מורעבים ומפוחדים, התיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים (צילום: מתוך יוטיוב)

בפוסטים שהועלו לחשבון הפייסבוק של דוס בספטמבר 2020, הוא נראה מבלה עם ילדיו בסנטה מוניקה, קליפורניה, ובפוסט אחר מ-2019 הוא מצולם בדיג עם ארבעה מהילדים כשסטמפר נראית מחייכת ברקע. התובעים במחוז קלארק טענו כי סטמפר עבדה כנותנת שירותי מין תחת דוס וידעה כי הוא מתעלל בילדיו. הסנגור הציבורי ציין כי גם היא הייתה קורבן להתעללותו של האב וכי "חששה לחייה וזו הסיבה שלא עשתה דבר" עד לבוקר ה-11 ביוני, בו הוא איים להרוג אותה ובתגובה היא הזעיקה את המשטרה למקום עבודתה, שם היא הזהירה את השוטרים ממה שהם ימצאו בדירתם. הדיון בעניינם נמשך וטרם התברר לאן הועברו ילדיהם של בני הזוג.

סטמפר ודוס, הדיון בעניינם נמשך וטרם התברר לאן הועברו ילדיהם (צילום: מתוך יוטיוב)
סטמפר ודוס, הדיון בעניינם נמשך וטרם התברר לאן הועברו ילדיהם (צילום: מתוך יוטיוב)