אם אתם מחפשים מרכיב אחד פשוט שלא יעלה לכם הון תועפות אבל יעשה את העבודה - זה בדיוק מה שאתם צריכים. אישה בת 53 שיתפה את הטיפ הסודי שלה למניעת קמטים בזכות מוצר בודד בו היא משתמשת.

כריסטינה נח, הסבירה כי היא משתמשת במרכיב ששינה את חייה והוא שמן קיק. לדבריה, היא משלבת אותו מדי יום כחלק משגרת הטיפוח שלה נגד קמטים, והסבירה כי ניתן להפיק יתרונות עיקריים מהשימוש בשמן. בסרטון שהעלתה לרשת החברתית TikTok, היא אמרה: "מומלץ למרוח את שמן הקיק על העיניים ועל הצוואר בלילה".

כך תמנעו מסימני הגיל בזכות מוצר אחד בלבד (צילום :מתוך טיקטוק)

היא המשיכה: "מה שאני עושה בעצם, אני מורחת את שמן הקיק סביב העיניים בתנועות סיבוביות ולאחר מכן על הצוואר מלמטה כלפי מעלה", אמרה תוך שהיא מדגימה בסרטון. מאז שהחלה להשתמש בשמן, כריסטינה טענה כי ראתה שיפור משמעותי במראה הקמטים שלה. "אני חושבת שזה סייע לי להאיץ את שגרת האנטי אייג'ינג שלי", אמרה. בנוסף, היא הסבירה כי המרכיב יעיל עבור מחלות עור לסוגיהן.

היתרונות שבשמן קיק, כריסטינה מסבירה (צילום: מתוך טיקטוק)
היתרונות שבשמן קיק, כריסטינה מסבירה (צילום: מתוך טיקטוק)

הקליפ שלה צבר 457 אלף צפיות ולמעלה מ-770 תגובות של גולשים שהודו לה על השיתוף שלה. גולשת אחת כתבה: "לי זה העלים כתמים כהים מעור הפנים. תודה לך". שני הגיב: "שלושה שבועות בלבד וכבר אפשר לשים לב להבדל".