ידיעה מסעירה וקשה הכתה באתרי התקשורת המצריים, רגע לאחר פרסום מותו של צעיר בנפת פורט סעיד בצפון מזרח מצרים אתמול, במהלך מסיבת האירוסין שלו. לפי הדיווחים, הוא התמוטט ואיבד את הכרתו בזמן שרקד עם ארוסתו והאירוע הסתיים בטרגדיה.

אל בית החולים אל-סלאם בפורט סעיד, הגיע אתמול צעיר בן 22 בשם סעיד חאלד מוחמד איסמעיל כשהוא ללא הכרה ופונה בדחיפות לקבלת טיפול רפואי. לאחר בדיקות רפואיות, התברר כי איסמעיל סבל מירידה חדה במחזור הדם ומדום לב פתאומי, מה שלמרבה הצער, לא הותיר לרופאים אלא לקבוע את מותו.

הצעיר חגג את מסיבת האירוסין שלו באולם אירועים ברובע שרק בעיר, ובמהלך ריקוד עם ארוסתו סבל לפתע מהיחלשות פתאומית של שריר הלב, מה שהביא להתמוטטות שנגרמה מדום לב. המשפחה סיפרה מאוחר יותר לתקשורת המקומית כי איסמעיל לא הספיק לנוח לפני טקס האירוסין וכולם האמינו כי הוא התעלף כתוצאה מעייפות.

"כולם היו בטוחים שיטפלו בו בבית החולים ושהוא יחזור להמשיך בחגיגות, אך הרופא בישר לנו שהוא מת כתוצאה מכשל לבבי", סיפר בן משפחתו של הצעיר לתקשורת המצרית. עוד צוין כי האירוע השמח הפך להלוויה והחיוך הפך לבכי. "במקום לקחת אותו לארוסתו, אנו קוברים אותו. ההלם גדול", אמרו בני המשפחה.