גבר ממוצא יפני הפך את עצמו לכלב אחרי ששילם יותר מ-14 אלף דולר עבור תחפושת בהזמנה אישית. כעת, הוא יוצא לראשונה לטיול במקומות ציבוריים. לגולשים שנדהמו הוא סיפר כי החליפה יוצאת הדופן סייעה לו להגשים את חלומו "להיות חיה".

טוקו, שמשתף סרטונים בערוץ היוטיוב שלו ולו כ-32 אלף מנויים, מציג את עצמו לבוש בתחפושת כשהוא מטייל בפארקים ציבוריים, נפגש עם כלבים נוספים ומתגלגל על גבו. נראה כי עוברי האורח נדהמו מהופעת הבכורה של הכלב-איש שטייל ברחוב סואן בקליפ ויראלי שצבר 3.6 מיליון צפיות עד כה.

טוקו השלים את התחפושת עם רתמה כרוכה סביב בטנו הפרוותית, אך שיתף כי הוא "מפחד" לצאת החוצה ולהיחשף. "לכל אחד יש חלום כשהוא ילד קטן, אחד רוצה להיות גיבור והשני קוסם. אני חלמתי להיות בעל חיים והחלום הזה לא ממש מציאותי. אפילו בספר הסיום של בית הספר היסודי, כתבתי שאני רוצה להיות כלב ולטייל בחוץ", סיפר באחד מהסרטונים שלו.

Zppet, החברה שייצרה את התחפושת עבור האיש, חשפה כי לקח לעובדיה כ-40 יום ליצור את הדגם, ומחירו 14,161 דולר. למרות שזכה לתהילה ברחבי הרשתות החברתיות, טוקו מסתיר את נטיותיו יוצאות הדופן מרוב מכריו ומבני משפחתו. "אני ממעט לספר לחברים שלי כי אני חושש שיחשבו שאני מוזר", אמר בריאיון ל-The Mirror. הוא סיפר גם כי עמיתיו לעבודה אינם מודעים לכך שהוא "הופך" לכלב מחוץ לשעות העבודה. "אני לא רוצה שידעו על התחביבים שלי, במיוחד לא אנשים שאני עובד איתם", סיכם.