רמי (אניגמה) לוצ'ידי בן ה-30 מצרפת, חובב אקסטרים ידוע בקרב הרשתות החברתיות, טיפס על מגדל טרגונטר בהונג קונג ונפל אל מותו הטראגי מהקומה ה-68 - וזאת למרות אזהרותיהם של עוקביו ושל הקרובים לו.

לפי גורמים רשמיים בהונג קונג, לוצ'ידי הגיע אתמול (ראשון) לבניין המגורים שגובהו 327 מטרים בסביבות השעה 18:00 (שעון סין) ולמאבטח בכניסה אמר שהוא מבקר חבר בקומה 40. אנשי הביטחון ניסו למנוע ממנו להיכנס מאחר ולא הייתה האתמה בין שם החבר שנתן להם לבין רשימת הדיירים בבניין, אך הוא כבר הספיק לעלות במעלית.

רמי לוצ'ידי (אניגמה), על גורד שחקים בדובאי (צילום: מתוך אינסטגרם)
רמי לוצ'ידי (אניגמה), על גורד שחקים בדובאי (צילום: מתוך אינסטגרם)

תיעוד ממצלמות האבטחה הראה את לוצ'ידי מגיע לקומה ה-49 ואז עולה במדרגות אל גג הבניין. לטענת צוותי הביטחון, הם מצאו את דלת הגג פתוחה אך בן ה-30 לא נראה באופק. המשטרה המקומית מסרה כי האיש נראה לאחרונה בחיים בשעה 19:38 כשהקיש על חלון הפנטהאוז של המתחם, מה שגרם לדיירת שהבחינה בו להזעיק את המשטרה.

האישה - שלא זוהתה - אמרה לצוותים כי היא מאמינה שלוצ'ידי נלכד מחוץ לפנטהאוז ודפק בחלון כדי לקבל עזרה לפני שצנח אל מותו הטראגי. מקור מעורב לאירוע חשף כי מצלמתו של הצעיר שאותרה בזירה הכילה סרטונים ותמונות של תרגילי אקסטרים מסוכנים אחרים שביצע. כמה מעוקביו פנו לרשתות החברתיות כדי להביע את צערם על מותו. "חדשות עצובות. לא הפסקנו להזהיר והוא אף פעם לא הקשיב", כתב גולש אחד. שני הגיב: "חבל שעזבת אותנו. לא יהיו עוד אנשים כמוך".