בייבי פייס: יורי לי וסבתה בת ה-80 פנו לרשת החברתית TikTok כדי לחשוף את הטיפים היעילים והטובים ביותר שלהן לעור ללא קמטים. לי אמרה בקליפ: "כולם שאלו מה הסוד של סבתא שלי, אז אני אציג בפניכם את שגרת הטיפוח שלה". השתיים הציגו את התכשירים בהם משתמשת בת ה-80 על בסיס קבוע, כשהראשון מביניהם היה מי פנים.

לאחר מכן היא מורחת סרום, מעליו קרם לחות ולא שוכחת למרוח קרם הגנה מפני השמש. בנוסף, הסבתא חשפה כי היא צורכת באופן קבוע אבוקדו ואצות, כששניהם מלאים בנוגדי חמצון וויטמינים. היא גם המליצה לאכול מזון מותסס שמועיל לבריאות המעיים.

סודות היופי של הסבתא בת ה-80 (צילום: מתוך טיקטוק)
סודות היופי של הסבתא בת ה-80 (צילום: מתוך טיקטוק)

@yurileeeee Here is my 80 year old grandma’s beautiful skin secret. I’m still doubting that she isn’t telling us her real secret😂😂😂😂 #bonbasticsideeye #skinsecret #bestskincare #bestskinsecret #beautifulskin #stunning #mygrandma #grandmaskincare #80yrold #kimchi #grandmasoftiktok #natto #fermented #probiotics ♬ original sound - Skinfluencer

בשנים האחרונות, מחקרים רבים מצאו כי בריאות מעיים טובה יכולה לשפר את מצב העור. לי הסבירה: "סבתא שלי אוכלת נאטו (פולי סויה מותססים) בכל יום, שותה מרק מיסו שגם הוא מפולי סויה וגם קימצ'י - חמוצים יפנים. רוב המזונות שהיא צורכת מותססים ולדבריה, מה שעוזר לבריאות המעיים בריא גם לעור הפנים. זה הסוד שלה".

מזון מותסס ושגרת טיפוח קבועה (צילום: מתוך טיקטוק)
מזון מותסס ושגרת טיפוח קבועה (צילום: מתוך טיקטוק)

סבתא של לי טענה כי שגרת התזונה שלה היא זו שמשפרת את מצב עורה, והגולשים התלהבו מכמה טוב היא נראית בגיל 80. גולש אחד כתב: "וואו, מעולם לא ראיתי סבתא שנראית טוב כל כך". שניה כתבה: "בתור תזונאית, אני בהחלט יכולה לאשר את היתרונות שבמזונות מותססים".