כוכב הטיקטוק איידן פרקר משיקגו שבארצות הברית הדהים את מאות אלפי העוקבים שלו לאחר ששיתף את הטכניקה שמאפשרת לו לסיים בקבוק מים, מיץ פירות ואפילו משקה תוסס בפחות מ-10 שניות.

המשפיען בן ה-23 סיפר ל"Caters News": "הכנתי הדרכה, ולמחרת התעוררתי למיליון אנשים שראו את זה".

בטיקטוק חשף פרקר כי הוא "מכניס מעט נוזל" לפיו כדי לפתוח את גרונו, ואז "מביט למעלה" ושותה את תכולת הבקבוק או הכוס בלגימה אחת.

חסידיו של פרקר מאתגרים אותו ללגום כל דבר שניתן להעלות על הדעת - מתכולת "הכוס הגדולה בעולם" דרך תכולת "הכוס הקטנה ביותר" ועד לפחית ספרייט תוססת.

זה המזון שהוכרז כ"הכי בריא בעולם" - כך אוכלים אותו | כל הפרטים
"זלנסקי": העקיצה של גאולה אבן לבן גביר

הוא טוען שהשיא האישי שלו הוא חמישה בקבוקי מים של 500 מיליליטר, אותם גמע ב-10 שניות בלבד! יחד עם זאת הוא ציין, כי הוא "לעולם לא יעשה את זה שוב" בשל הסכנה שבכך.

העוקבים מצידם, מהופנטים פעם אחר פעם מה"כישרון" של פרקר.

"הילד הזה מיובש", כתב אחד הגולשים על סרטון בו פרקר גורם לשלושה נוזלים שונים להיעלם במהירות. "לאן נעלמו כל הנוזלים?", תהה צופה המום אחר. גולש נוסף ציין: "זה היה מרשים ומפחיד כאחד", רביעי כתב: "OMG! אני רוצה להסיט את המבט, אבל אני לא יכול" ואנחנו אומרים: אל תנסו זאת בבית.

@worthlessfajita Replying to @madhawialqanass whats next? #trubiskygatoradechug ♬ Music From Rattlin Bog The Irish Descendants - Julia 🌹🌱