המרכז לטיפול באקנה בשיטת רבקה זיידה שמתמחה בטיפול באקנה ובפוסט אקנה בשיטה בלעדית מציג  2 תכשירים לטיפול באקנה ושגרת טיפוח נכונה. תכשירי החברה מיוצרים במעבדות רבקה זיידה בישראל ומבוססים על חומרי הגלם הטובים ביותר. התכשירים כוללים רכיבים טבעיים ייחודיים מיפן, קנדה, צרפת וגרמניה שהוכחו כאפקטיביים לטיפול באקנה כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, תמציות בוטניות, צמחי מרפא ופפטידים.

מוצרי החברה אינם מכילים פרבנים, סיליקונים או מרכיבים איריטנטים. כל תכשיר פותח במשך מספר שנים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כמו מזעור מולקולות, ננו טכנולוגיה ואנקפסולציה. מוצרינו עברו תהליך קפדני של בקרת איכות, אושרו ע"י משרד הבריאות, ובעלי תקן GMP ותקני ISO בין-לאומיים.

כל מה שצריך לדעת על דרכי הטיפול באקנה (צילום: pexels)
כל מה שצריך לדעת על דרכי הטיפול באקנה (צילום: pexels)

HELP ME  - ג'ל ייחודי לטיפול נקודתי בפצעונים וקומודונים, מנטרל שומניות, משקם פצעים ומונע פוסט אקנה. HELP ME הוא ג'ל ייחודי לטיפול נקודתי בפצעונים וקומודונים. מדובר בתכשיר ייעודי לטיפול נקודתי בפצעונים עם ראש ולמניעת הופעה של פצעונים חדשים. התכשיר מנטרל שומניות במהירות, מנקה את הנקבוביות משומן יתר, משקם פצעים ומונע פוסט אקנה. מיועד לריפוי מהיר של פצעים שכבר נמצאים בעור ולמניעה של פצעים ופצעונים חדשים באמצעות שימוש קבוע בתכשיר.

ג'ל HELP ME  פועל באמצעות שילוב רכיבים עוצמתיים מהטבע ובין היתר משולבים בו: ויטמין E שמגן על העור ואחראי לחידושו, תמצית טבעית המופקת מרוזמרין- שהיא מקור טבעי ומוכח למניעת דלקות, צמצום אדמומיות ונפיחות וזאת בזכות נוגדי החמצון, חומצות השומן והחומרים האנטי-בקטריאליים שקיימים בו  כולל תמצית עוצמתית המופקת מפרחי הקמומיל, בעלת השפעה מרגיעה, אנטי דלקתית ומחטאת בפני עצמה.

אופן השימוש: למניעת פצעונים - לפזר מספר טיפות בודדות על כל הפנים. לשימוש נקודתי בפצעונים עם ראש- מריחה נקודתית על אזור הפצעון. לשימוש לאחר שטיפת הפנים עם תרחיץ איכותי שמתאים לסוג העור, לפני הנחה של קרם לחות ומקדם הגנה.

מחיר: 260 שקלים
כמות: 15 מ''ל

HELP ME - סרום מבית רבקה זיידה (צילום: שיר אור)
HELP ME - סרום מבית רבקה זיידה (צילום: שיר אור)

סבון פנים אקנה קלריפיינג - ניקוי ללא ייבוש העור -  Clarifying Cleanser 

סבון פנים אנטי בקטריאלי לעור בעייתי. הסבון מטהר את העור מבלי לייבש אותו. מכיל שילוב סינרגטי של תמציות בוטניות רבות עוצמה, בין היתר: הממליס, קמומיל, אלנטואין וגם את הרכיב הטבעי דבש שמסייע לשקם את העור האקנתי. לשימוש יום וערב- כמות קטנה (חצי לחיצה), על פנים רטובות לפני התחלת שגרת הטיפוח. לשטוף היטב

מחיר: 180 שקלים 
כמות: 125 מ"ל  

סבון פנים, רבקה זיידה (צילום: שיר אור)
סבון פנים, רבקה זיידה (צילום: שיר אור)

רבקה זיידה:"בזכות השילוב העוצמתי של מדע וטכנולוגיה, אנחנו מטפלים בהצלחה בסוגים רבים ובדרגות חומרה שונות של אקנה ופוסט אקנה, כולל חטטים, צלקות אקנה וכתמים וסימנים אדומים. כמו כן, אנו מתמחים בטיפול ברוזציאה, סבוריאה ובפיגמנטציה. כדי לטפל באקנה מהשורש, מבלי לשלם מחיר של הצטלקויות כתוצאה מהדלקת, אנחנו מעניקים טיפול עקבי בשכבות העמוקות ביותר של העור. הפעילות של בלוטות החלב מתאזנת, הדלקת יורדת, הכתמים מתבהרים והכי חשוב, בשונה משיטות טיפול שטחיות, בסיום הטיפול העור נראה נקי וחדש".