בת 42 חשפה בפני גולשי הרשתות החברתיות כיצד היא מצליחה להחזיר את השעון לאחור מבלי להזריק בוטוקס, חומצה היאלורונית ומבלי לעשות טיפולי פנים. בסרטון שצבר 28 אלף לייקים, היא חשפה את הטריק הסודי שלה.

לדבריה, כמעט בכל בית קונים בננות, ואחרי אכילתן, במקום לזרוק את הקליפות לפח האשפה, היא קוצצת אותן לחתיכות קטנות ומורחת אותן על פניה. לאחר מספר דקות היא שוטפת את הפנים ומורחת שמן קיק על העור. היא הציגה את התמונות של לפני - בהן ניתן לראות את הקמטים הגלויים לעין ואת סימני ההזדקנות, ולאחר מכן תמונה שצולמה חודשיים אחר כך בהם הקפידה על שגרת טיפוח בלתי רגילה באמצעות קליפות הבננה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הכל בזכות קליפות הבננה (צילום: istockphoto)
הכל בזכות קליפות הבננה (צילום: istockphoto)

בתמונות ה"אחרי", קייט בת ה-42 נראתה צעירה בהרבה ולטענתה זו הייתה המשימה היחידה שבעזרתה השיגה את העור הזוהר. בחשבון ה-TikTok שלה בו היא משתפת סרטונים תחת השם @365gethappy, היא כתבה: "כל זה בלי שום חומרי מילוי, בוטוקס או ניתוח - ואפילו לא טיפול פנים! אין פילטר אבל כמובן, תאורה טובה עוזרת. אין ספק".

קייט, משמאל לפני ומימין אחרי (צילום: מתוך טיקטוק)
קייט, משמאל לפני ומימין אחרי (צילום: מתוך טיקטוק)

קייט ציינה כי היא ביצעה את הפעולה הזו בכל ערב במשך ארבעה חודשים. גולשים רבים שהתפעלו מהשינוי במראה עור הפנים, הגיבו לה: "את נראית מדהים. כל הכבוד לך על השיתוף". שני הגיב: "מדהים. זה יכול לחסוך המון כסף. אנסה ואחזור לכתוב כאן על התוצאה".