ביונסה, הזמרת האגדית ספדה לאושי סיבלי, רקדן מקצועי בן 28 שנדקר למוות בתחנת דלק בברוקלין במוצאי שבת שעבר בזמן שרקד לצלילי אחד משיריה. המשטרה טוענת כעת כי מדובר בפשע שנאה נגד הומוסקסואלים. "REST IN POWER O'SHAE SIBLEY" כתבה ביונסה בפוסט.

קבוצת גברים שהייתה באותה העת במקום, ניגשה לסיבלי תוך שהוא רוקד עם חבריו והחלה לקרוא לעברו קריאות גנאי והשמצות כנגד הומואים, כך סיפר חברו של הקורבן, אוטיס. הקריאות הללו הובילו בסופו של דבר למחלוקת בין הצדדים, כך נמסר ל-CNN.

הוויכוח בין הצדדים הסלים ואחד מהתוקפים דקר את סיבלי בפלג גופו העליון, כך סיפר חברו שהיה עד לאירוע וניסה להפעיל לחץ על פצעיו. הוא פונה לבית החולים באזור, שם למרבה הצער נקבע מותו, כך דיווחה המשטרה המקומית.

כעת, המשטרה מחפשת אחר צעיר בן 17 שלדעתם אחראי למותו של בן ה-28 מברוקלין, ארה"ב, כך נמסר ל-CNN. סיבלי היה רקדן מקצועי שהופיע במספר קליפים של זמרים מפורסמים ואף במרכז לינקולן לאמנויות הבמה בניו יורק.

בראד הוילמן-סיגל, סנטור ממדינת ניו יורק - הומוסקסואל בעצמו, צייץ בנוגע לתקרית וכתב כי הוא "שבור לב וכועס" על מותו של האיש. "למרות מאמציהם של ההומופובים, שמחת ההומואים אינה פשע. מה שעשו לצעיר הזה הוא פשע. פשע שנאה".