את ציון ביסמוט כמעט כולנו מכירים, האיש שכבש את האינטרנט בשנת 2019 בעקבות שיחת וידאו בכיכובו שהועלתה לרשת. כעת, ד"ר אלכס רפפורט, רופא שיניים מראשון לציון, קרא לגולשים להתפלל להחלמתו של ביסמוט שנמצא כעת בבית חולים כשהוא מורדם ומונשם בעקבות תאונת דרכים קשה שעבר.

"לפני מספר שנים הכרתי את ציון המכונה 'בן 60 ולא נראה בכלל'. הענקנו לציון שיניים חדשות בהתנדבות מלאה לאחר שנחשפתי לסיפור חייו הקשה. ציון ידע עליות וירידות בחייו ואף התחתן עם סימה שאותה הכיר בסרטון המפורסם. מאז שטיפלתי בציון, התיידדנו ושמרנו על קשר טלפוני. ציון עבר תאונת דרכים לפני מספר ימים, כשחצה את הכביש ונהג הרכב הפוגע נמלט מהזירה".

הוא הוסיף: "מצבו קשה מאד, הוא מורדם ומונשם וסובל מדימום בראש, בריאות ומשברים בעצמות. עליו לעבור שישה ניתוחים. חברים יקרים, כל מי שיכול לקרוא תהילים לרפואת ציון ביסמוט בן טוטון, תבוא עליו הברכה", כתב ד"ר דפפורט בפוסט שהפך לוויראלי וזכה לעשות שיתופים עד כה בקבוצות פייסבוק רבות.

כזכור, סיבמוט שיתף בעבר בתכנית הבוקר של רשת 13, כי ריצה 15 שנות מאסר על עבירות סמים שונות ומצא את עצמו ברחוב ביום שחרורו. מאז הוא התאושש והחל לעבוד קשה, שכר דירה ואף הספיק להתחתן.