אישה בשנות ה-60 לחייה חשפה את עצות האנטי אייג'ינג שלה שבזכותם לדבריה, היא מצליחה לשמור על מראה עור קורן ובריא. מסתבר שאלו טיפים שלא עולים כסף כלל ודורשים רק כוח רצון והתמדה.

ג'ים טאן, בת ה-62, פנתה לרשת החברתית TikTok כדי לשתף את שגרת הטיפוח שלה - תוך שהיא טוענת כי היא אינה כוללת בתוכה הזרקות בוטוקס או חומצה היאלורונית, טיפולי פנים או שימוש בתכשירים יוקרתיים. בקליפ, טאן צילמה את עצמה באור השמש ללא פילטר וזאת כדי להוכיח לצופים כי עורה זוהר ונטול קמטים באור טבעי.

ג'ים טאן, חשפה את הטיפים שלה לעור זוהר (צילום: מתוך טיקטוק)
ג'ים טאן, חשפה את הטיפים שלה לעור זוהר (צילום: מתוך טיקטוק)

@californiaistoocasual Some lifestyle tips that have helped my skin. #skincare #healthy #glowingskin #positivity #beautyatanyage #skinovermakeup #lifestyle #gratitude #momsoftiktok ♬ original sound - Gym Tan

ראשית ובתור התחלה, היא המליצה לישון לפחות שבע שעות בכל לילה - משימה קלה יותר מכל השאר, ולאחר מכן היא הציעה לצופים להתחיל להזיז את הגוף ולהיכנס לכושר. "כל האנרגיה שאנו מוציאים באימונים נהדרת לעור הפנים ולגוף בכלל".

עוד היא הוסיפה כי יש לשמור על תזונה בריאה וחיונית כדי להיראות ולהרגיש במיטבכם. "אני מקפידה על שילוב של כל אבות המזון: פירות וירקות צבעוניים, קצת פחמימות ואני לא שוכחת להוסיף חלבון לכל ארוחה". הטיפ האחרון של טאן היה לוודא שיש לכם השקפה חיובית על החיים. "התעוררו בכל יום אסירי תודה, מוכנים ללמוד משהו חדש והחיוביות תקרין החוצה דרך העור שלכם", אמרה.

צילמה את עצמה באור השמש ללא פילטר כדי להמחיש את התוצאה של שגרת חייה (צילום: מתוך טיקטוק)
צילמה את עצמה באור השמש ללא פילטר כדי להמחיש את התוצאה של שגרת חייה (צילום: מתוך טיקטוק)

הסרטון שהועלה לחשבון ה-TikTok תחת השם californiaistoocasual, הפך מאז לוויראלי וצבר עד כה למעלה מ-3 מיליון צפיות ויותר מ-360 אלף לייקים. הגולשים הביעו את דעתם בתגובות לקליפ של טאן, בעוד שאחד כתב: "אנשים שלא מזריקים בוטוקס ראויים להערצה. אין שום דבר רע בהזדקנות". אחרת הגיבה: "העור שלך יותר יפה משלי ואני בת 24". שלישי הוסיף: "העצות הטובות ביותר לטיפוח העור. תודה".