לפני מספר ימים, משטרת טקסס, ארה"ב, עצרה אישה בשנות ה-20 לחייה לאחר שהתברר כי היא ילדה בשירותי תחנת דלק והותירה את היילוד שם למות ב-1 באפריל השנה. 

ב-31 ביולי, פרסמו השוטרים את הצילומים ממצלמות האבטחה של המקום, בהם היא נראתה מגיעה לתחנת הדלק ונכנסת לתא השירותים למשך כ-15 דקות, ולאחריהן יוצאת ממנו, נכנסת לרכבה ועוזבת את המקום.

ילדה בתחנת דלק והותירה את התינוק שם (צילום: רשתות חברתיות)
ילדה בתחנת דלק והותירה את התינוק שם (צילום: רשתות חברתיות)

לקוח שהגיע אחריה בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר ב-2 באפריל, מצא תינוק מושלך באסלה. בתחילה, צוות העובדים חשב שמדובר במתיחה מצמררת ותהו האם מדובר בבובה שהושארה שם כדי להבהיל את הלקוחות, אך צוותים משטרתיים שהוזעקו לתחנת הדלק גילו כי מדובר בתינוק אמיתי לגמרי שרק נולד.

מאוחר יותר התברר כי שמה של הצעירה המתועדת הוא גואדלופה זוואלה לופז, בת ה-25 - היחידה שהשתמשה בתא באותו הערב. לפי הדיווחים, לופז נעצרה בבראונסוויל ביום שלישי, רגע לפני שהצליחה לברוח למקסיקו. בחקירתה, היא הודתה כי הותירה את התינוק כשראשו כלפי מטה באסלה ולא בדקה סימני חיים או ניסתה לבצע בו החייאה, כך לפי KHOU. היא הואשמה מאז בשיבוש ראיות ובניסיון הסתרת גופת אדם.

ילדה בשירותי המתחם ועזה את המקום (צילום: רשתות חברתיות)
ילדה בשירותי המתחם ועזה את המקום (צילום: רשתות חברתיות)

לפי משטרת יוסטון, לא ברור האם התינוק נולד מת או שהלך לעולמו לאחר לידתו. החוקרים עדיין מנסים לקבוע את נסיבות מותו כשהמכון לרפואה משפטית של מחוז האריס עדיין בעיצומן של הבדיקות. "השוטרים נותרו המומים וחסרי אונים. לא נתקלנו במקרה כזה", סיפר אחד הבלשים, קלייב בראונינג ל"דיילי סטאר".