סיפור מטריד ומוזר במיוחד עורר מהומה במצרים מוקדם יותר השבוע, כאשר דווח כי במחוז בהיירה בצפון המדינה אירעה תקרית שנויה במחלוקת ובה צעיר טען כי הוא הולך שולל על ידי משפחתה של אשתו. לטענתו, אשתו התגלתה כגבר וכי היא נושאת "איברים גבריים ונשיים כאחד".

התקרית פורסמה כאשר הבעל סיפר לתקשורת המקומית כי ביקש את ידה של אשתו המיוחלת בשנת 2018 והשניים היו מאורסים במשך כשנתיים. מאוחר יותר אחרי שהתחתנו, התברר כי האישה "סובלת מבעיה". עוד טען האיש כי לאשתו יש "מאפיינים גבריים ונשיים" וכי הוא יצר קשר עם בני משפחתה וסיפר להם על כך - בזמן שאלה אמרו לו כי הוא בסך הכל זקוקה לניתוח.

טען כי משפחתה של האישה עבדו עליו וכי מדובר בכלל בגבר ולא באישה (צילום: רשתות חברתיות)
טען כי משפחתה של האישה עבדו עליו וכי מדובר בכלל בגבר ולא באישה (צילום: רשתות חברתיות)

הדבר גרם לו לדרוש גירושין אך משפחתה של האישה סירבה לקבל זאת. הצעיר אמנם סיפר כי קיים ישיבה דתית נהוגה בנושא אשר הסתיימה בפסיקה לטובתו, אך המשפחה תבעה מהאיש רכוש וכסף רב במידה ויכריח את האישה להתגרש. בנוסף, הוא ציין כי גילה שלאשתו היה שם אחר (זכרי) עד גיל תשע ובאותה התקופה שינתה משפחתה את שמה במשרד הפנים.

מנגד, האישה הגיבה לאמירות הקשות והסבירה כי נולדה עם מום וכי עברה ניתוח כשהייתה בת תשע. היא התעקשה וטענה כי היא נקבה וכי האשמותיו של בעלה חסרות בסיס, בדרישה להפנות אותה למרפאה משפטית כדי להוכיח את מינה וכדי להוכיח כי נכנסה להריון ממנו ועברה הפלה בעקבות תקרית בה הוא תקף אותה באלימות קשה. בנוסף, היא טענה כי ספגה מסע הכפשה ולשון הרע מצד בעלה ומשפחתו, ובעיקר מאימו של האיש.