מישל לספרון בדיוק חזרה הביתה אחרי טיול ומיהרה לשירותים אחרי מסע ארוך. לפני שהספיקה לשחרר את עסקי השירותים שלה, היא הרגישה לפתע שמשהו לא כשורה וכשהתרוממה לבדוק זאת, היא נחרדה לגלות כי באסלה מסתתר נחש מסוג זעמן השוט בצבע שחור-ורוד שאינו ארסי אך יכול להיות אגרסיבי במיוחד.

"טרקתי את מכסה האסלה מיד", סיפרה לספרון ל-JamPress, תושבת קטלינה, אריזונה. הצעירה הזמינה מיד את ניק - לוכד נחשים לביתה אך לרוע המזל, בעל החיים עשה להם יותר צרות ממה שציפו. בסרטון בן ה-11 שניות שפורסם ברשתות החברתיות, ניתן לראות את ניק שולף את הנחש מהאסלה בזמן שזה מנסה לתקוף אותו.

מצאה נחש באסלה בבית (צילום: מתוך טיקטוק)
מצאה נחש באסלה בבית (צילום: מתוך טיקטוק)

"זעמן השוט הוא נחש מהיר וחכם. הוא אוכל נחשים, מטפס על בתים ועל עצים, מזדחל דרך צנרות בתים ועושה כל מה שהוא רוצה", הסביר בעל חברת ההדברה, בריאן יוז. למרות שבעל החיים כבר לא נמצא בחדר השירותים של לספרון, היא נותרה מבוהלת וכעת היא מציצה באסלה מספר פעמים לפני שהיא מתיישבת עליה, והיא אינה דורכת בחדר השירותים בלי אורות דולקים.

רגע לכידת הנחש (צילום: מתוך טיקטוק)
רגע לכידת הנחש (צילום: מתוך טיקטוק)

"אני תמיד משאירה את המכסה של האסלה סגור מאז", שיתפה הצעירה. רבים מעוקביה ברשתות החברתיות נדהמו מהמקרה המפחיד. עוד צוין כי מקרים מסוג זה הם נדירים לגמרי ולא קורים לעתים קרובות.