צוות מנתחים נותר המום לאחר שהסיר עשרות קילוגרמים של צואה מבטנה של מטופלת בת 53 שזוהתה רק בשם הואה, אשר סבלה מעצירויות במשך שנים ארוכות.

הואה סבלה ממצב מסוים שלא ניתן היה לפתור באמצעות חומרים משלשלים והיא נזקקה לטיפול רפואי דחוף אחרי שלא הצליחה להתרוקן במשך עשרה ימים. על פי דיווחים של התקשורת המקומית בסין, בטנה הייתה נפוחה כל כך עד שהיו בטוחים כי היא בהריון כשהופיעה בבית החולים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

היו בטוחים שהיא בהריון (צילום: מתוך פייסבוק)
היו בטוחים שהיא בהריון (צילום: מתוך פייסבוק)

לחץ הצטבר בתוך גופה בגלל כמויות הצואה שנותרו במעי שלה שכבר הספיקו להתקשות ולהקשות על נשימתה. היא פנתה אל רופא המשפחה שלה ומבדיקה אחת פשוטה באמצעות לחיצות על הבטן - הוא דחק בה לפנות אל בית החולים ולקבל עזרה מהר ככל האפשר.

בת ה-53 הועברה לחדר הניתוח בדחיפות, שם הוסרו מבטנה כמויות צואה שהגיעו לגודל של כדור כדורגל אשר לחצו על המעי הדק שלה ועל כל איבריה האחרים. מאוחר יותר הרופאים אבחנו אותה עם מחלת "הירשפרונג" - מום מולד שמוביל לתאי עצב שאינם מפותחים במעיים.

***קשה לצפייה**

20 ק''ג של צואה הוצאו מהמעי של בת ה-53 (צילום: מתוך פייסבוק)
20 ק''ג של צואה הוצאו מהמעי של בת ה-53 (צילום: מתוך פייסבוק)

לדברי המנתחים: "המחלה גורמת לקקי לנוע באיטיות רבה ואפילו להיתקע בזמן שהוא נע לאורך המעיים". הצואה שהוסרה מהמעי של הואה הגיעה למשקל של 20 ק"ג לאחר שהתקשתה בגופה. עוד דווח כי בת ה-53 עדיין מאושפזת אך מצבה תקין והיא תשוחרר בקרוב לביתה.