דיילת מניו יורק חשפה חמישה דברים שהיא לעולם לא תעשה לפני או בטיסה, כולל צלילה לפני שאתם טסים או הזמנת כרטיסים דרך אתר צד שלישי. היא הסבירה מדוע לא מומלץ לעשות את כל הדברים הללו ולמה כדאי להתייחס לכך ברצינות.

"כשאני טסה, אני לעולם משתמשת בשמיכות שבמטוסים של חברות התעופה ובמיוחד לא בכריות. אתם לא יודעים כמה אנשים השתמשו בהן קודם", אמרה ליישה פרז בפוסט שהועלה לרשת החברתית TikTok וזכתה ל-23,000 צפיות. היא המליצה להביא כריות משלכם לטיסה ובנוסף, הציעה שלא לאכול ארוחות של חברות התעופה "לעתים קרובות מדי".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דיילת אוויר הסבירה מה לא לעשות לפני הטיסה (צילום: אינג'אימג')
דיילת אוויר הסבירה מה לא לעשות לפני הטיסה (צילום: אינג'אימג')

@leyshaa Replying to @🦋Code_Name_Ashley ♬ In This Darkness - Clara La San

"הארוחות שמחולקות לנוסעים מלאות בחומרים משמרים ועשירות בנתרן, מה שלא בריא לנו אם אנו אוכלים ממנו יותר מדי". לאחר מכן, פרז ביקשה מהצופים לנהוג ב"חמלה" כלפי נוסעים שיוצרים מהומה בטיסות, והסבירה: "אנחנו אף פעם לא יודעים מה עובר על האנשים האלה. הם ככל הנראה מוציאים את זעמם על נוסעים אחרים או על הדיילות אז אל תיקחו את זה באופן אישי. היו סבלניים", אמרה.

הדיילת גם הזהירה מפני צלילה 48 שעות לפני טיסה בשל האפשרות לפתח מחלת הדקומפרסיה אשר עלולה להתרחש כאשר לא ניתן לגוף מספיק זמן להיפטר מעודפי חנקן והוא מופרש לדם. לבסוף, פרז המליצה שלא לרכוש כרטיסי טיסה מאתרי צד שלישי - מאחר והפלטפורמות הללו יבחרו עבורכם מושב באופן אקראי ולא לפי בקשתכם - ובמיוחד במידה ואתם נוסעים עם ילדיכם. "עדיף תמיד להזמין כרטיסים ישירות מאתר חברת התעופה", סיכמה.

לבסוף, הדיילת אמרה כי לעולם לא תשתמש בכיס האחורי של המושב שלפניה, לא תתהלך יחפה במטוס ולא תיגע בידית השירותים בידיים חשופות.