כולנו היינו רוצים לדעת כיצד לשמור על העור שלנו חלק וללא קמטים, אז אישה אחת בשנות ה-80 לחייה מצאה את הסוד וחשפה אותו לאחרונה ברשתות החברתיות.

אווה, שמפרסמת לעתים קרובות סרטונים במדיה החברתית TikTok תחת השם glowwithava@, שיתפה קליפ בו מככבת סבתה ומסבירה לגולשים ולגולשות כיצד היא שומרת על עור פניה לח וחלק למראה. בסרטון אמרה הצעירה: "לסבתא שלי יש עור חלק כמו שיש, אז ביקשתי ממנה לספר לי ולכם מה הסוד שלה".

@glowwithava like actually glass skin ✨ #koreangrandma #grandmaskincare #agespots #glassskin ♬ original sound - AVA

''אין צורך לקרוע את הכיס כדי להעניק לחות לעור'' (צילום: מתוך טיקטוק)
''אין צורך לקרוע את הכיס כדי להעניק לחות לעור'' (צילום: מתוך טיקטוק)

קטע הווידאו שותף עם 1.7 מיליון העוקבים של אווה, בו היא שאלה את סבתה באילו תכשירים היא משתמשת כדי לשפר את מראה עורה וכיצד הוא נשאר כמעט ללא קמטים. בת ה-85 השיבה כי משתמשת באופן יומיומי בסרום שטוב לכתמי הגיל ולאחר מכן היא מורחת קרם לחות ולא שוכחת להוסיף שתי שכבות של מקדם הגנה.

אווה וסבתה בת ה-85 (צילום: מתוך טיקטוק)
אווה וסבתה בת ה-85 (צילום: מתוך טיקטוק)

לדבריה, מוצרי הטיפוח בהם היא משתמשת זולים למדי - כשהסרום עולה לה בסך הכל שניים וחצי דולר ואין צורך לקרוע את הכיס כדי להעניק לחות לעור ולהפחית את מראה הקמטים. הסרטון שהעלתה נכדתה צבר קרוב לחצי מיליון לייקים ואלפי גולשים הגיבו עליו, כשאחת מהם כתבה: "קרם הגנה יכול לשנות את החיים שלנו. אנחנו צריכים להשתמש בו יותר". שנייה הוסיפה: "על טיפים של סבתות תמיד אפשר לסמוך".