האירוע המדובר התרחש לפני כמה חודשים - אחד האירועים המסקרנים בישוב היוקרתי אמור היה להיערך אחרי היכרות ממושכת של החתן והכלה, שניהם באמצע שנות העשרים לחייהם. כל המשפחה המורחבת והחברים התכוננו לאירוע שבמהלכו תוכנן קרנבל שמחה יוצא דופן.

ברקע החתונה, היה ידוע כי הורי החתן מסוכסכים כבר תקופה ארוכה, אבל הסכסוך לא הגיע להליך גירושין. להיפך - הם שמרו הכל מתחת לפני השטח. ביום האירוע של חתונת בנה, חיפשה האם נקמה גם בבן וגם באב, אבל עשתה זאת בדרך הכי פוגעת שניתן לעלות על הדעת.

חתונה  (צילום: אינגאימג')
חתונה (צילום: אינגאימג')

בתביעת הגירושין מגולל האב בפני עורכת הדין שרין סולן, סיפור מורכב ממנו עולה כי אשתו חיפשה כל העת לנקום בו, אך לא עשתה זאת לדבריו "כי היה נוח לה". היא חשדה כי הוא בקשר עם נשים אחרות, דבר שלטענתו לא היה ולא נברא. "היא פשוט הייתה משועממת, שלא עבדה ולא חיפשה להעסיק את עצמה - וכל עיסוקה היה 'לבלוש' אחרי".

הבעל שמחזיק עסק מצליח ומכניס שבו עבדו ילדיו, לרבות הבן שצפוי היה להתחתן באותו האירוע, סיפר: "שעה לפני שהאורחים צריכים להגיע לאולם, הבן שלי גילה שחליפת החתונה נעלמה וכך גם הנעליים. התחילה התרוצצות גדולה והאם שפשוט נעלמה, לא ענתה לטלפון ולא נתנה הסברים. הבן שחשד באימו, ידע שהיא האחראית למעשה ופרץ בבכי היסטרי". בסופו של דבר נמצא פתרון והחתן השאיל חליפה מאחד מחבריו, אבל האירוע החל באיחור כשכל המוזמנים היו מודעים למקרה וכשהאימא נעדרה מהחופה.

הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)
הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)

בעקבות המקרה המביך, הבעל החליט כי הוא לא יכול להמשיך לחיות עם רעייתו והגיש תביעת גירושין ופיצויים נגדה. "את הפיצוי אני מבקש לקזז לה ממה שמגיע לה מהרכוש המשותף שצברנו", אמר לעורכת הדין סולן. "מבחינתי שהבטלנית הזו תצא בלי כלום. הבן אגב הצטרף לתביעה. האמא הסבירה: "הבן שעובד עם אביו ידע וראה את כל הבגידות שלו ושתק לכן נקמתי בו ביום החתונה".

בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך. עו"ד סולן הבהירה כי המקרה מורכב שכן הסכסוך שהיה כל השנים היה בין האישה לבין בעלה אבל כשהילדים הפכו לכלי במשחק, כולם התאחדו בצד של אביהם, לכן הסיכוי כאן ליישוב הסכסוך אינו גדול.