קרוליין וויז, בלוגרית הניקיון והלייף סטייל הוויראלית, מנתה שבעה פריטים פופולריים שיש לכולנו - אותם לא כדאי לנו לאחסן בחדר האמבטיה. בחשבון ה-TikTok הנחשב שלה היא משתפת טיפים רבים לסדר וארגון הבית, וכעת היא חשפה אילו מהפריטים שאתם מחזיקים בחדר האמבטיה ייהרסו שם בגלל הלחות, והיכן כדאי לאחסן אותם במקום זאת.

היא הסבירה כי הפריט הראשון הוא בושם: "קצב המקלחות שלנו יגרום לבשמים שמאוחסנים בחדר האמבטיה לאבד את האפקט שלהם. טמפרטורת החדר משתנה ללא סוף באותו החדר והדבר משפיע על הבשמים שלכם. במקום זאת, אחסנו אותם בחדר השינה", המליצה וויז.

שנו את מקום האיחסון של הבושם שלכם (צילום: אינג'אימג')
שנו את מקום האיחסון של הבושם שלכם (צילום: אינג'אימג')

@neat.caroline 7 things you shouldn’t store in the bathroom! #bathroomtips #fyp #bathroomclean #cleaningtiktok #bathroomorganization #homeorganization ♬ original sound - Neat Caroline

אותו הכלל מסתבר, חל גם על חפצי אמנות - גם אלה לדבריה, ייפגעו מהלחות. עדיף לאחסן פריטי אמנות מחוץ לחדר האמבטיה. בנוסף, הסבירה הבלוגרית כי פריט נוסף שעדיף לכם לשמור הרחק מחדר האמבטיה הוא לק. לדבריה, שינויי הטמפרטורה יובילו לכך שהנוזל יתייבש. במקום זאת, העבירו אותו למגירה בחדר אחר שאינו לח בבית.

בענייני ביגוד, אשת הניקיון אמרה ל-241,000 עוקביה כי עליכם להימנע מתליית חלוקי רחצה ומגבות גוף משומשות בכלל בחלל חדר האמבטיה - וישנה סיבה מאוד גסה מאחורי זה: "אחסון מגבות משומשות בחדר האמבטיה שלכם עלול להביא לריבוי חיידקים ולגרום לריח מעופש לאורך זמן", אמרה וויז.

מגבות משומשות לא כדאי לאחסן בחדר האמבטיה (צילום: אינגאימג')
מגבות משומשות לא כדאי לאחסן בחדר האמבטיה (צילום: אינגאימג')

היא המשיכה: "בנוכחות לחות, רהיטי עץ צבועים עשויים להתקלף ולהתעוות. ואחרון חביב בהחלט שעליכם למצוא מקום חדש לאחסן אותו הוא ארון התרופות שלכם. גם לו הלחות מזיקה לאורך זמן", סיכמה.