כינים הן אחד הסיוטים של כל הורה. זה בדרך כלל מתחיל בגן, לפעמים ממשיך גם בבית הספר, אבל לא נראה שיש הורה שלא זכה לבלות שעות מול ראשו של ילדו או ילדתו, בניסיונות לחסל את ה"מכה" השלישית בעשר המכות. אבל, מסתבר שלא כל ההורים יעשו הכל כדי לסלק את הייצורים המטרידים והדוחים. אמא אוסטרלית לילדה בת 7 נקטה בגישה הפוכה ולא נפטרה מהכינים, והייתה לה סיבה שנשמעה לה מאוד הגיונית - בגלל שהיא טבעונית!.

הכי טובה ומשובחה: כמה גלידה מותר לאכול ועוד עובדות מפתיעות
"להקת עורבים שצורחת 'הכל רע'": יהורם גאון סוגר חשבון עם התקשורת

אמה המודאגת של חברתה של הילדה, שמתגוררת בשכנות לאם הטבעונית, פנתה למומחית שכותבת טור של עצות באחד האתרים במדינה, ושאלה אותה מה היא יכולה לעשות מאחר שבתה מבלה הרבה עם הילדה המתגרדת, שאמה טענה שהיא לא הורגת את הכינים שלה מכיוון ש"טבעונים לא הורגים יצורים חיים".

"היא אמרה לי שהיא נוהגת לסרק את הכינים והביצים לגינה, בה יש להן את הסיכוי הטוב ביותר לשרוד", אמרה השכנה המזועזעת, "והלסת שלי נשמטה לרצפה".

לאחר מכן היא שאלה את בעלת טור העצות מה עליה לעשות. "אני לא רוצה להפריד בין הילדות, אבל אין מצב ש'לסרק אותן לגינה' יעבוד (הדברה תעשייתית בקושי עובדת) ואני לא רוצה שהבת שלי תהיה מכוסה בשרצים".

בעלת הטור קראה לאם הטבעונית "מתחסדת" ואמרה שהיא למעשה "מפלצת" שדנה את הכינים למוות "איטי וכואב" מכיוון שהן לא יוכלו לשרוד בגינה, וקראה לאם המודאגת לקחת את העניינים לידיים, להציע לילדות לשחק ב"מספרה" בביתה ולחסל את הכינים של הבת של השכנה בעצמה.