בחור צעיר שמחזיק ב-10.7 מיליון עוקבים בחשבונו ברשת החברתית TikTok, משתף לעתים קרובות טיפים לחיים קלים יותר, ומדהים את הגולשים בכל פעם.

ג'ורדן האולט מסאן דייגו, קליפורניה, ארה"ב, פנה למדיה החברתית TikTok וזאת כדי להדגים כיצד משתמשים בפלסטר בצורה נכונה - ולא ברור איך לא ידענו זאת עד היום. הוא זכה ללמעלה מ-2 מיליון צפיות לאחר שהסרטון שלו הפך לוויראלי במיוחד.

כך תשתמשו נכון בפלסטרים (צילום :מתוך טיקטוק)

"אם יש לכם חתך באצבע, הפלסטר למעשה נועד להיות מונח בצורה מסוימת", אמר האולט בקליפ. "רוב האנשים מניחים אותו בצורה כזו שהמשטח המרופד על הפצע וצדיו הדביקים מונחים זה על זה", הסביר וטען כי השיטה שלו יעילה בהרבה ממה שכולנו הכרנו עד כה.

"אחרי שהוצאתם את הפלסטר מהעטיפה, ועוד לפני שהוצאתם את הניירות שמגינות על הצדדים הדביקים, השיגו מספריים", אמר האולט בזמן שהדגים. "עליכם לחתוך את הצדדים הדביקים ממש באמצע ובקו ישר עד לחלק המרופד של הפלסטר".

יש לגזור את הפלסטר בצדיו (צילום: מתוך טיקטוק)
יש לגזור את הפלסטר בצדיו (צילום: מתוך טיקטוק)

לאחר מכן, כאשר הניח את הפלסטר על אצבעו, הוא יצר סוג של הדבקה אלכסונית אחת על השנייה - מה שנראה כמו פלסטר עמיד יותר. כך לדבריו, החתך ייעטף "בצורה מושלמת והדבק לא יוסר כל כך מהר מהאצבע שלכם". הגולשים נותרו בהלם מהחשיפה של האולט, אך היו גם לא מעט שלא התרשמו במיוחד מהשיטה שלו. "לא בטוח שכשאני מדמם יהיה לי זמן להתעסק עם מספריים", כתב גולש אחד. שני הגיב: "נראה גאוני. אנסה!".