הכי מקאברי: ההיסטריה סביב הסרט "ברבי" נמשכת ומשתלטת על כל התחומים. אחרי שהסרט החזיר את הצבע הוורוד לאופנה ולבית, ברמה כזו שגרמה לשרשרת האספקה העולמית של הצבע להיעצר, ואחרי שנרשם ביקוש-שיא בניתוחים והליכים קוסמטיים שמטרתם להיראות כמו הבובה האייקונית - קבלו את הענף הבא שאימץ את הטרנד: ענף הקבורה.

הייתם רוצים לדעת? 5 אנשים שחזרו מהמוות חשפו מה קורה לנו כשאנחנו מתים
זה הוויטמין ששומר על הריאות: באיזה ירקות תוכלו למצוא אותו?

כן כן, אתם קוראים נכון, בתי-הלוויות ברחבי העולם מציעים ארונות קבורה בוורוד בזוקה לוהט עבור מעריצי הסרט והבובה הנלהבים, שיקחו איתם את האהבה לבובת האופנה מבית "מאטל", עד לקבר.

"ארון הקבורה הזה, עם צבעו הוורוד הבוהק המרשים, מייצג את הניצוץ והאנרגיה של אותם רגעים בלתי נשכחים שהנקברים בו חיו", נכתב בסרטון קידום המכירות של הארון. "זוהי תזכורת לכך שהסיפורים שלנו ראויים להיזכר ולהיחגג בצבע ובחיוניות. מי ייתן והמחווה הזו תהיה חגיגה מלאת אהבה, צבעים וזיכרונות בלתי נשכחים".

אחת החברות, "Olivares Funeral Home", מקדמת את ארון הקבורה שלה "בית ברבי" תחת הסיסמה: "כדי שתוכלי לנוח כמו ברבי".

בתי-הלוויות במקסיקו, אל-סלבדור וברחבי אמריקה הלטינית מציעים גם הם ארונות קבורה בגוון האופנתי, ומעניקים לאנשים את ההזדמנות לוודא שיקיריהם יישארו יפים בוורוד לנצח.

בית-ההלוויות "אלפא ואומגה" באוואצ'אפן, אל סלבדור, הקדים את הטרנד והשיק ארון ורוד כבר לפני שנה.

הקברן אייזק וייגאס אמר ל-"Jam Press" כי העניין בדגם הצבעוני זינק עם יציאת הסרט - מה שהוביל את בית-ההלוויות להציע הנחה של 30% לכל המעוניין.

"רצינו לקדם את הארון הוורוד כי הוא הפך לטרנד ואנשים פונים אלינו. מתוך 40 האנשים שפנו, כבר סגרנו חוזה עם לפחות 10 לקוחות חדשים", אמר וייגאס. "אפילו נגמר לנו המלאי".

אחד התושבים אמר שהוא "רוצה אחד כזה" כשימות, בעוד אחר טען כי "מנוחת עולמים כבר לא נראית רע כל כך".

"לפני שישרפו אותי, אני מקווה שישימו אותי בארון קבורה של ברבי בשביל הטקס", אמר אחר.

"מוות בפלסטיק, זה פנטסטי", התלוצץ מקומי נוסף ששינה את המשפט מהשיר "Barbie Girl" של "Aqua", לפיו "חיים בפלסטיק, זה פנטסטי".