גבר מבריטניה עמד לצד אשתו לאחר שגילה כי קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 15, אך עזב אותה רק לאחר מכן - בעקבות גילוי מהזמן שביקר אותה בכלא. "זה מצב מאוד מורכב, כשמדובר בבן הזוג שלך אתה לא ממש יודע מה לעשות", אמר דניאל ברבר בן ה-40 ל"דיילי מייל" הבריטי.

הוא הוסיף: "אני גבר, זה מספיק גרוע לדעת שאשתך שכבה עם מישהו אחר אבל עם ילד? זה משנה את כל התמונה. אתה מסתכל על עצמך וחושב: מה עשיתי לא בסדר?". אשתו לשעבר של ברבר, קנדיס, מורה במקצועה מאנגליה, הואשמה בשנת 2019 בשידול קטין לביצוע פעילות מינית, כשהשופט הגדיר את המעשים "מעבר לבזויים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

דניאל וקנדיס בימים טובים יותר (צילום: רשתות חברתיות)
דניאל וקנדיס בימים טובים יותר (צילום: רשתות חברתיות)

המקרה אירע בשנת 2018 ודניאל גילה לראשונה על הבגידה של אשתו כשנה לאחר מכן, לאחר שהמשטרה הגיעה לביתו לעצור את קנדיס. הוא נזכר: "היא יצאה לעבודה כרגיל, נתנה לי נשיקה ואמרה לי 'שיהיה לך יום טוב'. עשרים דקות לאחר מכן נשמעו דפיקות בדלת. כשפתחתי ראיתי את השוטרים. שאלתי מה קרה והם אמרו שהם מחפשים את אשתי, אך לא יכלו להגיד לי במה היא חשודה".

חששותיו הגדולים ביותר של דניאל אושרו לאחר ביקורם של השוטרים. "הייתי חיוור כמו רוח רפאים, לא הצלחתי אפילו לדבר", סיפר האב ההמום. "לא הצלחתי לעבד את זה, מבחינתי מדובר בהתעללות מינית בילד. לא דמיינתי שאי פעם אהיה קשור לסיפור כזה".

לאחר שנחקרה בתחנת משטרת היי וויקומב, קנדיס שוחררה ממעצר מאוחר יותר באותו היום. בעלה המודאג התעמת איתה בנוגע להאשמות שלטענתה "כולן שקריות". הוא נזכר: "אמרתי לה שאם היא התכוונה לבגוד בי אז היינו שורדים את זה 'אבל למה לא עם מישהו בגילך?' ". פחות משנה לאחר מכן, הוגש כתב אישום נגד האישה ובין העדויות שנאספו היה אוסף הודעות טקסט בין השניים, כשבאחת מהן, כתבה הנאשמת לקטין: "יש לך איבר מין יותר גדול משל בעלי", מילים אותן נאלץ דניאל לשמוע בבית המשפט.

למרות ההשפלה הגדולה, בן ה-40 נשאר לעמוד לצד אשתו. "היא הייתה נחושה בדעתה שהיא חפה מפשע, אהבתי אותה והאמנתי לה", סיפר לדיילי מייל. בסופו של דבר, הוגש נגדה כתב אישום שכלל שלושה סעיפי שידול של קטין מתחת לגיל 16 לעסוק באקטים מיניים, וסעיף נוסף של תקשורת מינית עם קטין. למרות כל זאת, קנדיס עדיין דבקה בעמדתה כי היא חפה מפשע.

בגידה (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')
בגידה (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')

מאוחר יותר היא נידונה לשש שנות מאסר ודניאל שקע בדיכאון. כשלקח את הילדים לבקר אותה בכלא לעתים קרובות, הוא שם לב שהיא מחויכת ומאושרת באופן יוצא דופן. הוא כבר החל לקחת תרופות נוגדות דיכאון וישן בממוצע כשעתיים בלילה. הוא סיפר: "היא זו שהייתה אמורה לסבול כי היא בכלא, ועכשיו אני זה שסובל מכל מה שקרה?".

הוא המשיך: "התחלתי לראות את קנדיס אחרת. התחלתי להתחמק ממנה וגם כשהיא הייתה מתקשרת כמעט ולא עניתי לה יותר. רציתי להתנתק ממנה והיא הבינה את זה". בסופו של דבר הזוג הגיש בקשה להתגרש ודניאל נמצא כיום עם אישה אחרת. הוא סיפר כי הבושה הולכת אתו עד היום כשהוא נאלץ לספר כי אשתו לשעבר בכלא לאחר שנידונה לשש שנות מאסר בגין קיום יחסי מין עם קטין. היא צפויה להשתחרר מהכלא בתחילת השנה הבאה לאחר שריצתה כמחצית מעונשה.