יועצת יופי שהפכה לוויראלית ברשתות החברתיות וצברה למעלה מ-50,000 עוקבים ב-TikTok, משתפת לעתים קרובות טיפים ושיטות לטיפוח העור. לאחרונה היא הסבירה כי רוב האנשים עושים טעות קבועה בכל בוקר ושוטפים את הפנים לא נכון.

מאטי לייסי-דיווידסון, אמרה כי הטעות הנפוצה עשויה להשפיע על מידת היעילות של מוצרי הטיפוח שלנו על עור הפנים. לדבריה, רובנו ממהרים לשטוף פנים בבוקר וכלל לא מתמקדים בטיפול בעור. "אחת הטעויות שאנו עושים בכל יום, היא לרחוץ פנים מהר מדי", אמרה.

@mattie.skincare Am I wrong? #skincaremistakes #howtowashyourface #skincaretips ♬ MMM MMM X DROP IT LIKES ITS HOT by Altegomusic - ALTÉGO

כולנו צריכים להשקיע עוד כמה שניות בשטיפת הפנים בבוקר (צילום: אינג'אימג')
כולנו צריכים להשקיע עוד כמה שניות בשטיפת הפנים בבוקר (צילום: אינג'אימג')

"תחשבו על זה, אם אתם שוטפים את הפנים עם סבון, אז המוצר צריך מעט זמן כדי להשפיע על העור. אני תמיד סופרת 60 שניות בזמן שטיפת הפנים בבוקר, כך שאני יכולה להבטיח שהנקבוביות שלי נקיות", הסבירה. חלק מהגולשים התלוצצו ואחרים טענו ש-60 שניות הן יותר מדי זמן שעלול לגרום לייבוש עור הפנים.

דיווידסון עקבה אחר תגובות הגולשים וענתה להם: "כדי לא לגרום לייבוש העור, הרעיון הוא לתת לעור שלנו קצת חופש לפני השינה ולא להערים עליו מוצרי טיפוח בכל לילה. פעם או פעמיים בשבוע יספיקו והעור שלכם ייראה הרבה יותר טוב", סיכמה.