נכון שכשאתם נמצאים על מטוס, אחרי שבזבזתם בדיוטי פרי ואתם בדרככם ליעד חלומי, נראה לכם כאילו הכל שם חדש, נקי, מסודר ומצוחצח? כאילו אתם בתוך מעבדה מוטסת וסטרילית? אז מסתבר שהדברים הם לא כפי שהם נראים ושתיה של משקאות חמים במטוס זה ביג נו-נו.

גבר נורה למוות ליד גן שמואל; צעיר מפתח תקווה נרצח בשרון
מספיידרמן ועד באטמן: האם גיבורי העל מזיקים או מועילים לילדים?

קאט כמאלאני, דיילת לשעבר ואם לשניים, חשפה בטיקטוק בסרטון שהעלתה תחת שם המשתמש katkamalani, מדוע אסור לשתות קפה או תה כשאתם בין שמיים לארץ.

בסרטון שצבר יותר מ-5.2 מיליון צפיות היא הסבירה שהמיכלים בהם מוחזקים המים הרותחים/חמים לעולם לא עוברים ניקוי ולמעשה ממליצה שלא לצרוך שום נוזל שאינו אטום כמו בפחית או בבקבוק.

עוד אמרה, שהדיילים כמעט ולא שותים שתייה חמה במטוסים. "המשקאות החמים מגיעים מאותו מיכל מים, אז כשאתה שותה את הקפה או התה במטוס הם מגיעים משם. זה מגעיל לחלוטין".

 ואם זה לא שכנע אתכם, אז קאט ציינה סיבה נוספת בגללה כדאי לכם להימנע מהשתייה החמה: "המיכלים נמצאים ליד השירותים".

עכשיו, בעוד זה קשה אך אפשרי לחלוטין עבור מבוגר לשרוד טיסה, אפילו של 12 שעות, ללא קפה, מה אמורים לעשות הורים לתינוקות שניזונים מתחליף חלב וזקוקים למים רותחים כדי למהול את האבקה בהם?

קאט אמרה שיש פתרון: "טיפ מקצועי להורים - לעולם אל תבקשו מים רותחים בשביל הבקבוק של התינוק שלכם. בקשו בקבוק מים מינרלים ומים רותחים בקערה, ואז הכינו לתינוק את הבקבוק שלו מהמים המינרלים, הכניסו אותו לקערת המים הרותחים וחממו אותו שם".

@katkamalani Just promise me you won’t 🤢 #flightattendantlife #travelhacks #traveler #cleaninghacks #influencers #foodhack ♬ original sound - Kat Kamalani