כולנו רוצים עור חלק ובריא ואם אפשר, אז עד גיל 120. האיש הזה שהגיע לשנות ה-90 לחייו, עדיין מקפיד על שגרת טיפוח די פשוטה וגם הוא וגם הגולשים שצופים בסרטונים שהוא מפרסם ברשת החברתית TikTok, בטוחים כי הוא צעיר בהרבה.

רוברט אדיסון בן ה-90, הסביר כי אחד מסודות הטיפוח האהובים עליו הוא לצבוט את העור שמתחת לעיניים שלו - דבר שעשה לדבריו במשך רוב חייו. הוא טען כי פעולה זו מצמצמת את הקמטים סביב העיניים ומשפרת את מראה העור. בנוסף, הוא משתמש כבר 50 שנה ומדי יום בקרם הגנה מהשמש ומעסה את פניו בכל פעם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

בן 90 נראה 30 שנה פחות בזכות טיפ חינמי (צילום :מתוך טיקטוק)

הטיפ האחרון של אדיסון היה להימנע מלחצים וחרדות ובמידה ויש - לטפל בהם כמובן, לא לשתות אלכוהול ולא לעשן. "שמרו היטב על עור הפנים שלכם. היעזרו באמצעי הגנה מפני השמש ואל תתרגשו ותהיו בלחץ מכל דבר וזהו! זה כל מה שאתם צריכים", אמר. "כך אני שומר על מראה צעיר בגיל 90".

הגולשים שהתפלאו מהטיפ של אדיסון, מיהרו להגיב לו על הסרטון בטענה כי הוא בהחלט נראה פחות מגילו. "אתה נראה בן 60 מקסימום", כתב לו גולש אחד. שני הגיב: "כל הכבוד אדוני, תודה ששיתפת אותנו". שלישי הוסיף: "איך אפשר שלא להעריך אדם בעל גישה חיובית כל כך לחיים כמוך? אני מעריץ אותך".