אישה בשנות ה-20 לחייה החלה לחוות כאבים צורמים בבטנה במרץ 2022, כשבעקבותיהם הייתה בטוחה כי היא בהריון. כעבור מספר שבועות היא פנתה לרופא המשפחה שלה במטרה לבצע בדיקות מאחר והבינה כי משהו אינו כשורה, אך לא האמינה למה שהתגלה בבטנה.

בבדיקת האולטרסאונד, הרופאים גילו ברחמה של סיובאן פוסטר בת ה-26, צ'יסטה בגודל של כ-40 סנטימטרים הנושאת כ-4.2 ליטרים של נוזל ומכילה כלי דם. "היא הייתה גדולה מאוד עד שהקשתה עליי לנשום", סיפרה ל-South West News. "אנשים היו בטוחים שאני בהריון, וגם אני בהתחלה חשבתי כך עד שהבנתי שמשהו לא בסדר אצלי".

חדר ניתוח, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
חדר ניתוח, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

פוסטר הופנתה לניתוח דחוף, אך הדרך אליו הייתה לא קלה בכלל. ההליך נדחה ל-11 חודשים מאוחר יותר, שכן שמה היה ברשימת ההמתנה להסרת צ'יסטה על ידי שירות הבריאות הלאומי של בריטניה הממומן על ידי המדינה. במהלך 11 החודשים הללו, הצ'יסטה של בת ה-26 גדלה למשקל של 15 ק"ג והיא כבר התקשתה ללכת על רגליה והיציאה מהבית הפכה לאתגר עבורה.

למרבה המזל, היא הצליחה לבסוף לעבור את הניתוח המורכב שארך כארבע וחצי שעות בחודש יוני האחרון, ובו ניקזו המנתחים כ-16 ליטר של נוזלים מתוך הצ'יסטה והסירו אותה. אחרי שלושה שבועות של התאוששות, פוסטר הפכה לאדם חדש: "הניתוח שינה את חיי", הסבירה. "זה כמו ללכת לישון ולהתעורר כשאת שוקלת 20 ק"ג פחות. עכשיו אני מרגישה שאני נראית נהדר ואני מאושרת", סיכמה.

פוסטר, אחרי הניתוח (צילום: רשתות חברתיות)
פוסטר, אחרי הניתוח (צילום: רשתות חברתיות)