בחלומי חזרתי לבית הספר התיכון: בית הספר נוטה לככב בחלומות שלכם? בין אם אתם תלמידים ובין אם סיימתם את בית הספר כבר לפני שנים, מאוד הגיוני שהוא מופיע בחלומות שלכם. כדי לפענח את התופעה יותר לעומק, הנה חמשת חלומות ה"חזרה לבית הספר" המובילים שרצים במסדרונות התת מודע שלנו, על פי מומחית החלומות קלי סאליבן וולדן.

לא רק באוכל: צמח התבלין שיכול להעניק לכם שיער ארוך ושופע
תיעוד מזעזע: שור זועם דקר מטאדור ספרדי היישר בישבנו | צפו

איפה הכיתה שלי?

אם אתם חולמים שאתם לא מצליחים למצוא את הכיתה שלכם, החלום עשוי לעזור לכם למצוא את המצפן הפנימי שלכם כדי לתמרן במעבר חשוב או להטמיע את מי שהייתם פעם במי שאתם הופכים להיות.

מורים 

מורים בחלומות חושפים את היחס שלנו לדמויות סמכותיות. יכול להיות שהבוס, בן הזוג או אחד ההורים נמצאים מעליכם, שומרים על התשובות שאתם מחפשים או על האישור שאתם משתוקקים לו. אם כן, זכרו שכל אחד בחלום שלכם הוא היבט של עצמכם, וחלום זה דוחף אתכם לעבר בעלות והתושייה הפנימית שלכם.

כיתה בבית ספר יסודי (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)
כיתה בבית ספר יסודי (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)

כישלון במבחן

חלומות על ציון במבחן עשויים להעיד על ביקורת שיש לכם כלפי עצמכם או על אנשי מפתח בחיים שלכם. החלום יכול לסמל גם עבודה או מערכת יחסים כי הוא בוחן את היכולת שלכם או גורם לכם להרגיש תחת בדיקה. אם אתם נכשלים במבחן בחלום, שאלו את עצמכם איזה מצב בחיי הערות החלום משקף. ראו בכך טפיחה על הכתף או סטירה על פרק כף היד שתניע אתכם להתכונן כך שכאשר המבחן יגיע, תוכלו לצלוח אותו. 

סיום הלימודים

חלומות על סיום הלימודים מסמלים שסיימתם מחזור של צמיחה ואתם מוכנים "לזרוק את הכובע באוויר" ולחצות את הסף לתחום גבוה יותר של מיומנות. חלום זה הוא אישור לכך שמילאתם את דרישותיכם כדי להיות מורשים לשלב הבא של ההתרחבות. אתם כבר לא צריכים להיאבק עם נושאים מוכרים. החלום שלכם אומר ש"שילמתם את דמי החבר" שלכם, עברתם את המבחנים ועכשיו אתם יכולים "לרשום" את האנרגיות שלכם בדרגות גבוהות יותר של מאסטריות.

חזרה ללימודים, למרות שעברו שנים מאז שסיימתם אותם

אם אתם חולמים שאתם האדם הבוגר היחיד שמוקף בתלמידי בית ספר – ענק שמנסה לשבת ליד שולחן כתיבה קטנטן – אולי אתם נמצאים בשלב למידה פגיע ומביך. המיסטיקנים אומרים ש"החיים הם בית ספר", ולכולנו יש תוכנית לימודים אישית. המטרה בחיים היא ללמוד לקחים, לעשות טעויות ולצמוח מהן. במילים אחרות, היו אסירי תודה על החלומות האלה.