בני זוג באמצע שנות ה-30 לחייהם ממרכז הארץ, נישאו לפני עשר שנים, הביאו שני ילדים לעולם ושניהם עובדים במשרות בכירות. הם מנהלים עם ילדיהם אורח חיים מצוין שכולל לא מעט חופשות בחו"ל במהלך השנה.

הדרמה החלה, כך מסתבר, כבר ביום חתונתם. מעדות שמסרה האישה לעורכי הדין שרין וגדלי סולן, עולה כי במהלך יום החתונה נלוותה לכלה בת דודתה ולחתן נלווה אחיו. במהלך היום, ניצל הבעל את הרגעים הבודדים לצד בת הדודה ל"אינטימיות חד פעמית" שהפכה לכמה דקות סוערות. לרוע מזלו של האיש באותו הערב, אם הכלה תפסה את השניים על חם. היא הזהירה את בת הדודה ואת החתן וביקשה מהם להמשיך הלאה.

בגל לא פעם במשך השנים, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
בגל לא פעם במשך השנים, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

האישה הסבירה: "אימא שלי לא רצתה להרוס לי את החיים באותו הערב, אבל היא טעתה שלא סיפרה לי מיד על מה שקרה". מסתבר שלאורך רוב שנות הנישואין, חשדה בת הזוג לא פעם כי בעלה בוגד בה. היא לא התעכבה על העניין ובדרך כלל קיבלה את הסבריו השחוקים. לעוה"ד שרין סולן היא אמרה: "רציתי לנהל חיים שקטים בשבילי ובשביל שני ילדנו".

כפי שנחשף בתיעוד המשפטי - בוקר אחד הופיעה החמות במשרד של בתה וזו גוללה בפניה שורה של התכתבויות בווטצאפ, כשהצד השני של ההתכתבויות הוא לא אחר מאשר בעלה של הבת שאינו מרפה ומבקש כל העת ברמיזות, ולא רק, להיפגש עם החמות. "גם במקרה הזה, אימא שלי לא רצתה להרוס לנו את הנישואים אבל כשהוא לא הרפה, לא הייתה לה ברירה והיא סיפרה הכל - כולל על מה שקרה ביום החתונה". החמות הסבירה לעוה"ד שרין סולן: "חשבתי שהוא ייגמל מהבגידות, אבל עד שהוא הגיע אליי. יש גבול לכל תעלול".

גדלי ושרין סולן  (צילום: יח''צ)
גדלי ושרין סולן (צילום: יח''צ)

האישה הדגישה כי מהמקרה שאירע בערב הכלולות היא אינה מופתעת: "כמה ימים אחרי החתונה בת הדודה הסתלקה מהחיים שלי ומעולם לא דרכה בביתנו שוב למרות שהיינו החברות הכי טובות עד אז". עוד היא הבהירה כי אחרי חשיפת ההתכתבויות עם אימה, היא החליטה לעשות מעשה ולפתוח תיק ברבנות. בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך אבל נראה כי ההליך הפעם מיותר, מאחר והאישה מבקשת גט וגירושין לאלתר.