לפי ה-ABC news, מכונית ששוויה כ-20,000 דולר תועדה נוסעת במהירות של 253 קמ"ש בכביש צפון-דרום ב-Waterloo Corner, אוסטרליה. התקרית אירעה לפני כשבעה חודשים בדרום המדינה, כאשר טארל באואר-וויליאמס בן ה-20 חרג מהמהירות המותרת ב-143 קמ"ש.

משטרת אוסטרליה ריסקה והשמידה השבוע את מכוניתו של הצעיר בן ה-20 שנהג במהירות מופרזת בכביש שהמהירות המקסימלית המותרת בו היא 110 קמ"ש, וזאת בנוסף לעונש המאסר ושלילת הרישיון שנגזרו עליו.

דווח כי הנהג הצעיר כבר נעצר בעבר בגין מספר עבירות בהן התחמקות ממרדף משטרתי, נהיגה ללא רישיון והפרת תנאי מעצר בית. וויליאמס נידון למאסר על פי החוק האוסטרלי בגין מעשיו ובנוסף, מכוניתו הועברה למגרש להשמדת מכוניות ביום שישי, כך פרסם גורם במשטרה.

עוד נטען כי "מעשיו של הצעיר אינם מתקבלים על הדעת. מדובר באחד מתושבי המדינה שנהגו במהירות הגבוהה ביותר אי פעם בכבישי אוסטרליה". לפי המשטרה, נהיגה במהירות מופרזת היא הגורם ליותר משליש מתאונות הדרכים הקטלניות באוסטרליה.

לפי החוק, נהגים פזיזים מאבדים את מכוניתם כשחלקן מועברות להשמדה ואחרות מוצעות למכירה פומבית כשהתמורה מועברת לקרן הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. רישיונם של למעלה מ-1,500 בני אדם באוסטרליה נשללו לצמיתות בשנה שעברה.