לא לכל אחד קל למצוא אהבה כיום, ובמיוחד כשעולם ההיכרויות עובר כולו בזמננו דרך מסכים. הזוג הזה הבין מהרגע הראשון שהם שני חצאים שמשלימים זה את זו - וזאת למרות פער הגילים ביניהם.

רייצ'ל אלן בת ה-47, הכירה את אלכס מייקל בן ה-25 ברשתות החברתיות והקשר בין השניים הלך והתהדק. לדבריהם, אף אחד מהם לא ניהל מערכת יחסים רומנטית עם אדם עם פער גילים כה משמעותי קודם לכן. הזוג, שמתגורר בטקסס, ארה"ב, לא רואה כל בעיה בקשר ביניהם וזאת למרות שמייקל מבוגר בשלוש שנים מבנה של אלן.

רייצ'ל אלן בת ה-47, מנהלת מערכת יחסים עם גבר הצעיר ממנה ב-22 שנה (צילום: מתוך טיקטוק)
רייצ'ל אלן בת ה-47, מנהלת מערכת יחסים עם גבר הצעיר ממנה ב-22 שנה (צילום: מתוך טיקטוק)

כוכבי ה-TikTok תיעדו את מסע ההיכרות שלהם במדיה החברתית, והסבירו כי הפערים וההבדלים ביניהם הם אלה שהופכים את הזוגיות לאטרקטיבית יותר. אלן אמרה: "אנחנו מודעים להפרש הגילים, אבל זה יהיה טיפשי מאוד מצידנו לעשות את מה שאחרים מצפים מאתנו שנעשה".

היא הוסיפה: "אנחנו שוכחים מפער הגילים עד שמישהו טורח לציין זאת בפנינו, אבל זה בסדר, אנחנו לא לוקחים את זה באופן אישי. היה רגע משעשע שבו הלכנו לחדר הכושר יחד ועובד הדלפק אמר: 'את אימא שלו, נכון? אי אפשר להתבלבל', וצחקנו. במשך שבוע הגענו לשם בכל יום כשאנחנו מחזיקים ידיים, התנשקנו מול כולם ואני מניחה שהוא הבין שאנחנו בני זוג".

רייצ'ל ואלכס, מאוהבים למרות פער הגילים ביניהם (צילום: מתוך טיקטוק)
רייצ'ל ואלכס, מאוהבים למרות פער הגילים ביניהם (צילום: מתוך טיקטוק)

מייקל סיפר: "רייצ'ל עושה עבודה מדהימה ושומרת על עצמה. היא מתקרבת לגיל 50 והיא נראית מדהים, היא בכושר מטורף ומתעלה בהרבה על בנות גילי. לא פעם גם היא מחמיאה לי ואומרת שאני הרבה יותר בוגר מהאקס שלה בן ה-51". הם סיכמו: "אנו שני אנשים שונים וכששניים נפגשים ובטוחים שפגשו את החצי שלהם, הם יתאימו בצורה מושלמת בלי קשר לגיל".