לא באמת חשבתם שעבר שבוע מבלי שטרנד ביזארי/מסוכן/חולני חדש יכבוש את הטיקטוק נכון? אז הטרנד התורן והמחריד יש לציין, הוא שבירת ביצים על ראשיהם של ילדים תמימים וחפים מפשע בזמן בישול.

בדקו עד כמה אתם חדי הבחנה: יכולים למצוא את פניה של האישה בתמונה?
מחיטוט באף ועד פיפי במקלחת: מה הרגלים דוחים אומרים על הבריאות שלכם

הורים רבים זכו לתגובות חריפות ברשת לאחר שצילמו את עצמם שוברים את הביצים על ראשי ילדיהם כחלק מהטרנד הנוכחי בזמן שהם מכינים פנקייקס, חביתות ועוד. זאת, מבלי להכין את הילדים מראש למה שעתיד לבוא. סרטונים של הורים שלא עמדו ב"אתגר פיצוח הביצים" צברו מיליוני צפיות בטיקטוק וחרכו את הרשת.

ברוב המקרים הילדים נעלבו, התלוננו שההורים "הכאיבו להם" ופרצו בבכי בעוד ההורים נראו משועשעים מהעניין. יחד עם זאת, נרשמו גם מקרים בהם הילדים "זרמו" עם הטרנד וצחקקו במבוכה.

באחד הסרטונים נראית אישה צעירה מנפצת ביצה על ראשו של ילד, מה שגרם לו לתהות: "מה לעזאזל?".

"מסכנה, היא נראתה כל כך פגועה ומבולבלת", אמר אחד המגיבים בתגובה לסרטון שבו אם משתמשת בבתה כמפצחת ביצים אנושית.

"מסכנה, היא נראתה ממש נרגשת לבשל איתך", כתב אחר והוסיף: "את היית היחידה שצחקה". משתמש נוסף הכריז: "וככה מאבדים אמון".

@aishaxhader The ending caught me off guard 😂 | she acted like nothing happended 🤣 #foryou #eggcrackchallenge #eggprank #toddlersoftiktok #viral ♬ original sound - Aisha & Hader

אחת המבקרות החריפות ביותר של הטרנד הייתה שרה אדמס, הידועה בשם @mom.charted בטיקטוק, שמרבה לפרסם פוסטים על הסכנות הטמונות בשיתוף יתר של הורים.

@brikenduda Egg crack challange 😂😂😂😂 #fyp #eggcrackchallenge ♬ original sound - Briken duda

"כשאני רואה את הסרטונים האלה אני חושבת, 'האם אנחנו עד כדי כך משועממים כהורים ונואשים לתוכן?'", תהתה אדמס. "אנחנו עכשיו בשנת 2023 מפצחים ביצים על הראש של הילדים שלנו בתקווה שתהיה להם תגובה משעשעת שנוכל לפרסם בפומבי ברשת כדי לבדר זרים?".