גבר בשנות ה-60 לחייו הכין נאום מפתיע לכבוד מסיבת האירוסין שלו ושל זוגתו, אך במקום לרגש את האורחים הוא הותיר את כולם בהלם מוחלט. הוא חשף את האמת המרה וסיים את מערכת היחסים ביניהם - אך המצב רק הלך והידרדר.

מאסימו סג'ר בן ה-64, ניגש למיקרופון מול 150 האורחים באירוע האירוסין שלו ושל בת זוגו, כריסטינה סימנדי בת ה-47 בטורינו, איטליה, מוקדם יותר החודש. הוא הטיח בה האשמות על ה"רומן החשאי" שהיא מנהלת, לכאורה, מאחורי גבו: "אני רוצה לתת לכריסטינה את החופש לאהוב, או באופן ספציפי: לאהוב גבר אחר - עורך דין צעיר לו היא דואגת יותר מלי".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"כריסטינה היקרה, אני יועד כמה את מאוהבת בו מכל הבחינות, נפשית ומינית. ולא רק, אני יודע שלפניו הייתה לך מערכת יחסים עם גבר אחר שאני מכיר", הוסיף הבנקאי וטען שסימנדי היא בוגדת סדרתית. "שלא תחשבי שאני נהנה להיחשף כגבר נבגד מול כולם".

עוד אמר בן הזוג שבור הלב: "זוגתי כל כך טובה בלהגיד את האמת שלה בכל פעם, ולא יכולתי לעמוד מהצד ולא לחשוף את הסיבה שבגללה אני מסיים את החיים המשותפים איתה הלילה. מזל שגיליתי את הכל לפני הנישואין, אני מאוכזב והלב שלי שבור".

סימנדי, שעמדה ממש ליד בן ה-64 בזמן שהקריא את נאומו הצורם מפיסת נייר, נראתה מנסה לשמור על קור רוח מול האורחים בזמן שהרומן שלה, לכאורה, נחשף. עם זאת, מאז היא שיתפה כי היא מתכוונת לתבוע את סג'ר על "פגיעה במוניטין" ועל "האשמות חמורות מאוד", כך דיווח ה-Daily Mail.

בינתיים, הבנקאי המיליונר האשים את בת ה-47 בגניבה של 760,000 דולר מאחד מחשבונותיו בעקבות הנאום. השניים היו מאורסים מספר שנים ותכננו להינשא באוקטובר הקרוב לאחר שחתונתם נדחתה מספר פעמים בגלל נגיף הקורונה.