בעולם הקוסמטיקה והטיפוח, נטען לרוב כי יש לרחוץ את עור הפנים פעמיים ביום - בוקר וערב, אך ליסה בת ה-54 מתעקשת כי הדבר רחוק לגמרי מהמציאות. למעשה, היא נשבעה שמעולם לא השתמשה בשום מוצר לניקוי הפנים שלה - מלבד מים. "זה הסוד שתעשיית הטיפוח לא רוצה שתדעו", אמרה בסרטון שהעלתה ליוטיוב.

"אני יודעת את הפרט הזה מאחר ואני בעצמי הייתי חלק מתעשיית טיפוח העור. בעבר היה לי סלון יופי משלי וחלק גדול מהעסק הרוויח ממכירת מוצרי טיפוח - ובמיוחד מוצרי אנטי אייג'ינג. אולי תופתעו לשמוע, אבל אני לא שוטפת את הפנים שלי", אמרה.

לדבריה, היא מתאפרת לעתים רחוקות בלבד מה שלא דורש ממנה שטיפת פנים עם סבונים לסוגיהם, ובשאר הזמן היא פשוט "מתיזה קצת מים על הפנים" שלה. עוד היא טענה כי מוצרי הטיפוח היחידים שהיא משתמשת בהם הם קרם לחות קליל עם קרם הגנה וקרם עיניים עשיר בלחות אותו היא מורחת סביב עיניה מדי לילה.

"הסיבה האמיתית לכך שאני לא שוטפת פנים היא כי אני מעדיפה לשמר את המעטפת החומצית שלי. המעטפת החומצית היא שכבת השומן על עור הפנים שלנו, לכולנו יש אותה והיא מורכבת מזיעה ומהפרשות שומניות. השכבה הזו היא מחסום נהדר נגד נזקי הסביבה כמו מזג אוויר קר, חיידקים וזיהומים ובנוסף לכך, משמרת את הלחות הטבעית של העור", אמרה ליסה.

שעון חול, הזדקנות, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
שעון חול, הזדקנות, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

"במקום לשטוף את הפנים עם סבון ולהסיר את השכבה הזו באופן יומיומי, אני שומרת עליה ואז אני לא צריכה להעניק לעור שלי שכבות של לחות בכל פעם. המעטפת החומצית עושה את העבודה ושומרת על העור". היא סיכמה ואמרה: "למרות שאני בת 54, העור שלי מכיל הרבה פחות קמטים ממה שהיו אמורים להיות לי. אני מציעה לכם לנסות לעשות זאת במשך יום אחד בלבד ותראו איך זה מרגיש לכם ואם זה משנה את העור שלכם. אני באמת בטוחה שתופתעו כשתגלו שזה עושה פלאים".

גולשים רבים הודו לה לאחר שניסו את הטיפ שלה, כשגולשת אחת כתבה: "תודה לך על הטיפ האינפורמטיבי הזה". שנייה הגיבה: "לפני שבוע וחצי הפסקתי לשטוף את הפנים בבוקר, אני רק מתיזה מעט מים כדי להעיר את עצמי. הרגשתי הקלה משמעותית. זה עשה לי רק טוב".