לאחר שהבינה המלאכותית פרצה אל חיינו, כולם מנסים לסחוט ממנה את המיטב וכשזה נוגע לעולם התרבות, למה לא בעצם? ה-AI מנתחת ומשכפלת קול של כל אדם ומסוגלת לחקות את המאפיינים הווקאליים שלו ולבצע כמעט כל שיר שיישמע בקולו האמיתי. 

אם יצא לכם לשמוע את אייל גולן שר ביידיש, את עומר אדם ועמיר בניון שרים את שיר הפתיח של "ארתור" ועוד אמנים רבים אחרים שרים שירים בשפות זרות - אז כנראה שאתם מעודכנים בטרנד ה-AI החדש ששבר את הרשת. כעת, גם השיר "Barbie Girl" משנת 1997 שפרץ שוב אל חיינו לאחרונה בעקבות סרט הקולנוע "ברבי" - בוצע באמצעות הבינה המלאכותית על ידי לא אחרים מאשר שר המשפטים יריב לוין וראש הממשלה בנימין נתניהו. צפו:

יריב לוין ובנימין נתניהו שרים את שיר הברבי באמצעות בינה מלאכותית (צילום :מתוך טיקטוק)

בסרטון הערוך תחת הכותרת "יריב לוין מפתיע בכישורי שירה עם גרסת AI" - נראה לוין עומד בפודיום המליאה ושר את שיר הברבי בזמן שיאיר לפיד ואורנה ברביבאי מביטים בו. שניות לאחר מכן, נראה ראש הממשלה מצטרף לשירתו ולצידו השרה מאי גולן כשהיא נראית משועשעת.

הקליפ הערוך זכה ליותר מ-11 אלף צפיות, והגולשים שהשתעשעו מכישרון הבינה המלאכותית מיהרו להגיב. "אנחנו חייבים את התגובה של ביבי על הסרטון הזה", כתב גולש אחד. שני הגיב: "הלוואי וזו הייתה המציאות בכנסת במקום מה שקורה עכשיו".