ישנם סוגים רבים של אשליות אופטיות, כשחלקן מתעתעות במוחנו ואחרות חושפות היבטים נסתרים על האישיות שלכם. הציור הבא יכול לחשוף את סוג האדם שאתם, אך הכל תלוי במה שתראו בו קודם.

האשליה הזו שותפה על ידי כוכבת ה-TikTok הוויראלית @Mia_yilin, שמשתפת לעתים קרובות אשליות אופטיות רבות עם 544 אלף העוקבים שלה. העמוד שלה צבר עד כה 10 מיליון לייקים מגולשים רבים ברחבי הרשת. בתמונה שלפניכם, תוכלו לראות הר גבוה כשקצהו מושלג, אך היו אחרים שהבחינו בנשר פרוש כנפיים. מה אתם ראיתם קודם?

@mia_yilin The first thing you see in this picture says a lot about your personality! #personalitytest #psychologyfacts #trending #entertainment #funfacts #fortune #motivation #wealth #relationship #fengshui #fyp #fypシ #chinesewithmia #mia_yilin #china #chinese #Asian #learnontiktok ♬ original sound - Mia Yilin 💖

לטענתה של יוצרת התוכן, המשמעויות שונות אז כדאי לכם להביט שוב. "אם זיהיתם קודם את ההר, אתם ככל הנראה מסוג האנשים שרואה את הטוב והיופי בכל הדברים היומיומיים, ולא אוהבים לקחת הכל יותר מדיי ברצינות. חשוב לכם לעמוד בהישיגים ואתם נוטים לפעמים לעבוד מסביב לשעות וללא הפסקה. זו הסיבה שאתם זקוקים למנוחה לעתים קרובות יותר", אמרה ילין.

עם זאת, היא הסבירה שאם ראיתם את הנשר, המשמעות שונה לגמרי. "אתם אוהבים 'להתערבב' עם אחרים ולהכיר חברים חדשים. יש לכם קסם מאוד טבעי ששובה את כולם סביבכם. הנוכחות שלכם מאירה את החדר ואנשים נמשכים לאישיות הממגנטת שלכם. עליכם להיות יותר זהירים ולא להתעלם מהצרכים והרגשות שלכם בניסיון לרצות אחרים", ציינה ילין.