בני זוג - האיש בן 26 והאישה בת 24 - שלא הצליחו להרות במשך כמה שנים, פנו לייעוץ מקצועי וזאת למרות שלדבריהם, קיימו יחסי מין באופן קבוע. מה שעורר את תשומת ליבו של רופא הנשים היה שהאישה עדיין בתולה ומה שעוד יותר עורר את דאגתו - היה כשמטופלת אמרה שהיא חשה כאב תמידי בזמן קיום יחסים.

ליו הונגמי, גניקולוג ומיילד, אמר: "בני הזוג היו צעירים, שניהם בשנות ה-20 לחייהם ובריאים לחלוטין אך למרות היותם נשואים ארבע שנים, לא הצליחו להרות. המשפחות החלו להפעיל עליהם לחץ ולמרות שנשאלו בדבר קיום יחסים, הם הודו כי הם עושים סקס באופן קבוע".

במשך 4 שנים בני זוג לא הצליחו להיכנס להריון, זו הסיבה (צילום: אילוסטרציה: אינג אימג')
במשך 4 שנים בני זוג לא הצליחו להיכנס להריון, זו הסיבה (צילום: אילוסטרציה: אינג אימג')

האישה חשפה בטיפול כי החוויה הייתה "כואבת בצורה בלתי רגילה" עבורה בכל פעם, אך למרות זאת, הייתה מוכנה לסבול זאת בתקווה להיכנס להריון. הסימפטומים הביאו את הרופא לחשוד כי המטופלת סובלת ממחלה גניקולוגית כלשהי, אך הונגמי סיפר כי נותר בהלם מהעובדה שגילה שהיא עדיין בתולה.

לפי העיתון הסיני Guiyang Evening Post, הגניקולוג הבין כי עליו לבדוק את פי הטבעת של האישה - וכך הוא גילה כי השניים קיימו יחסי מין אנאליים במשך ארבע שנים, וכתוצאה מכך הם לא הצליחו להיכנס להריון. לפי הדיווחים, ד"ר הונגמי העניק לכל אחד מבני הזוג, שניהם מהעיר ביג'י, דרום מערב סין, ספר הדרכה בנושא חינוך מיני. בנוסף, הוא גם נתן להם מספר הנחיות לפני שיצאו מהקליניקה ונשלחו לביתם.

הגניקולוג פתר את התעלומה (צילום: ingimage ASAP)
הגניקולוג פתר את התעלומה (צילום: ingimage ASAP)

הרופא סיכם: "ארבע שנות נישואים ולא הבעל ולא האישה ידעו כיצד להיכנס להריון. לא יוצא לי לפגוש זוגות שאינם יודעים דבר בנושא מין לעתים קרובות מדי, אך זה לא נדיר".